Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Alexa, може ли да не ми съсипваш брака?"

Скарлет Йохансон е звездата в новата реклама на Amazon Снимка: Стопкадър @ YouTube
Скарлет Йохансон е звездата в новата реклама на Amazon

Скарлет Йохансон и съпругът ѝ Колин Джост са главни герои в новата реклама на Alexa.

Пълният клип ще бъде представен по време на паузата на супербоул, но до момента става ясно, че виртуалният асистент на Amazon вече е не просто отзивчив, а направо може да чете мисли. И това изглежда леко притеснително.

Всичко започва невинно с Alexa, която предвидливо пуска мача, докато охлажда няколко бутилки розе.

Впоследствие обаче асистентът става толкова находчив, че когато Скарлет се събужда с кофти дъх, той поръчва освежител за уста, а по време на голяма семейна вечеря издава, че вкусният хляб не е по рецептата на баба, а е купен от близкия супермаркет.

Освен това докато гледат филм, в който Йохансон има гореща сцена, Джост я пита какво е чувството да се целуваш с екранния си партньор, актрисата отвръща, че е ужасно, а от Alexa зазвучава песен, озаглавена "Лъжи, сладки лъжи...".

Накрая двойката стига до извода, че може би е по-добре дигиталният им асистент да не е чак толкова предвидлив и да не чете мислите им, защото като нищо ще съсипе брака им. 

Джеф Безос сподели клипа в собствения си профил в Twitter с думите "Alexa, пусни новата ни реклама за супербоул".

Всъщност видеото е с цел да рекламира най-новата функция на устройството, която е наречена "Предчувствия".

Опцията може и да не чете мислите буквално, но за сметка на това събира данни от смарт устройствата, на база на които започва да предлага разнообразни действия. Функцията е включена по подразбиране, но може да бъде спряна във всеки един момент.

В официалния сайт на Amazon е даден пример с "умни" лампи, които могат да се изключват с ключови думи, например "Лека нощ!". Целта е домът на собствениците на Alexa да стане още по-интуитивен и лесен за контролиране само с гласови команди и дори без тях.

Междувременно настоящият изпълнителен директор на Amazon - Анди Джаси - написа в Twitter, че това е само една от рекламите, които компанията е подготвила за финала на супребоул, с което намеква, че тепърва брандът ще представя още иновации.

А Йохансон и Джост са поредните знаменитости, които се съгласяват да рекламират Alexa.

През 2018 г. в спот за виртуалния асистент участва лично Джеф Безос, като компания му правят рапърката Карди Би и готвачът Гордън Рамзи. В по-дългата версия на същия рекламен клип виждаме и легендата Антъни Хопкинс, както и актрисата Ребел Уилсън.

В друго видео, този път от 2021 г. и отново от финала на NFL, виждаме актьора Майкъл Б. Джордан, който влиза в ролята на ходещ, дишащ и говорещ асистент.

"Звездите ни вършат добра работа, когато се подиграват със себе си и са готови да се забавляват със себе си", посочва пред The Verge Анди Джаси. "Не искаме те просто да се появяват и да бъдат себе си, искаме да са забавни", допълва той.

Той уточнява още, че Йохансон и Джост са участвали активно в написването и разработването на сценария за рекламата и част от най-находчивите шеги са тяхно дело.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените