21-вото издание на водещото събитие в света на медиите у нас - MediaMixx, отвори регистрацията за фестивала на парти в София.
На Световния ден на космонавтиката в популярния бар „Спутник", представителите на медиите научиха подробности за програмата тази година. Новата локация на фестивала е гръцкият град Солун, където представители на медии от региона ще се съберат между 2 и 4-ти юни.
„Нашите Златни чадъри се чувстват като у дома си при прочутите солунски чадъри", разказа Георги Кузмов, генерален секретар на MediaMixx 2016. „Новото място е символично и по друга прична, то бележи първата стъпка от „пътуването" на фестивала из държавите от Югоизточна Европа. Тази година очакваме да посрещнем над 1000 гости от всички страни от региона и сме се постарали международното да не е само в локацията и в участниците, но и в екипа, който стои зад фестивала", допълни той.
Президент на MediaMixx тази година е французинът Стефан Делайе (Председател на Френско-българска търговска и индустриална камара).
Директор на PRIMETIME GOLDEN UMBRELLA AWARD е сърбинът Марко Новакович.
Директор на фестивала за най-креативна употреба на медии в рекламни кампании е Милтън Пападакис, един от най-големите авторитети на медийния бизнес в Гърция.
Един от важните акценти по време на конференцията ще бъде бежанската криза.
Асен Григоров, директор на Digital Media Conference, представи конферентната част, като сподели, че ключовата дума тази година е сливане („fusion") - интеграцията на традиционните медии и новите медии.
„Онлайн вестници, уеб базирани радиа, видео съдържание в интернет, всичко това е част от една тенденция, която ще обсъждаме в различни панели от конференцията. Един от панелите сме нарекли „Тигрите на 20-ти век в джунглата на 21-ви век" - ще говорим за радиото и вестника, имат ли те място и къде е то в модерния свят."
Заявките за акредитация и регистрацията за участие в конкурсната част са достъпни на сайта на фестивала mediamixx.info, като възможността за ранна регистрация „early bird" е активна до 1 май 2016 г.