Carat отново беше обявена за медийна агенция №1 в света, в излезлия този месец доклад на международната изследователска компания RECMA. Агенцията заема челното място за шести път в последните седем издания на класацията.
През изминалата година компанията постигна рекордни постижения в областта на придобиване на нов бизнес и успя да получи наградата Агенция на годината на множество пазари, между които САЩ, Испания, Южна Корея, Япония и Австралия.
Благодарение на изключително силното си представяне, в доклада на RECMA се отбелязва, че агенцията е успяла да повиши допълнително и резултатите си на почти всички от Топ 15 световни пазари.
Класацията е базирана на изследване сред 650 агенции от 43 страни в целия свят, оценявани по 16 до 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, както и ключови ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
Уил Суейни, Глобален президент на Carat коментира доклада така: "Много сме развълнувани от титлата Глобална агенция номер едно в класацията на RECMA. Запазването на лидерската позиция само допринася към големия Момент, който изживяхме на пазара през изминалата година, и чийто мотор бяха талантливите хора и стремежът ни да предефинираме медиите в името на по-добри резултати за нашите клиенти"
„RECMA е най-мащабният и пълен доклад в нашата сфера и единственото изследване в глобален мащаб, базирано на качествени параметри. Вярвам, че резултатите от изследването са ясна индикация за възможностите на нашата агенция и качеството на работа, което получават нашите клиенти, както на глобално, така и на локално ниво", допълни Мария Грашнова, изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България, част от която е и Carat България.