Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Adweek избра OMD за глобална медия агенция за 2019 г.

Adweek избра OMD за глобална медия агенция за 2019 г.

OMD Worldwide, агенция от групата на Omnicom Media Group,  е избрана за  глобална медия агенция на годината в публикация на Adweek, водещо издание в медийната и рекламна индустрия.

Като един от факторите, определили избора на OMD, от Adweek цитират впечатляващите резултати и успешното завръщане на компанията през 2018 г. - впечатляващо пътуване, през което OMD печели или запазва бизнес за над 2,6 млрд. долара.

"Много се гордеем с това, че в България сме част от тази история на успеха и имаме възможност да предложим на клиентите си достъп до глобалното ноу-хау на OMD, всички специално разработени технологични решения и процеси, съчетани с локалната експертиза на най-добрите медийни професионалисти, които са част от нашия екип", споделя Добринка Стойкова, изпълнителен директор на Optimum Media OMD.

Статията обвързва голямото завръщане на OMD с едновременното въвеждане на нова технологична платформа (Omni)  и нов процес за стратегическо медийно планиране (OMD Design).

Omni е специално създадена от Omnicom прецизна платформа за маркетинг и инсайти, базирана върху поведението на потребителите. Паралелно с въвеждането й, OMD изцяло обнови процесa на стратегическо медийно планиране, OMD design, единствен по рода си процес, базиран на емпатия.

"Голяма чест е да бъдем номинирани за глобална агенция на годината от Adweek. Ние не само спечелихме над 300 рекламни конкурса по целия свят през изминалата година, но в същото време успяхме и да удвоим дела на задържаните клиенти, като същевременно повишихме и рейтинга си сред клиентите четири последователни пъти през 2018 година. Същевременно продължихме да сме най-награждаваната агенция на фестивала в Кан за креативност.  Да направим всичко това едновременно е просто изумително“, споделя Флориан Адамски, глобален изпълнителен директор на OMD.

"Но нищо от това нямаше да е възможно без усилената работа, таланта и адаптивността на хората в OMD, както и без доверието на нашите клиенти и партньори. Гордея се с всичко, което постигнахме и очаквам да надградим постигнатите резултати през 2019 и следващите години", коментира още той.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените