Всеки, който е станал жертва на агресия на пътя, може да сподели своята история във Facebook с хаштаг #стигазверствапопътя и на страницата на кампанията Всички Сме Заедно На Пътя.
Кампанията минава и офлайн с 10 хил. стикера "Нямам бухалка в колата", които ще бъдат раздавани в офисите на TBI Bank.
Инициативата е част от кампанията на TBI Bank „Всички сме заедно на пътя". Подкрепата за изпълнението идва от уеб агенцията ABC Design § Communication.
Само ден след саморазправата на бул. "Черни връх", от банката споделят на фейсбук страницата си предложение за профилна снимка. Впоследствие правят и Facebook страницата, както и сайта. А вече са достъпни и стикерите.
Кампанията се асоциира с бранда, като използва същите цветове. Нито на профилната снимка, нито на стикерите или страницата присъства логото на TBI Bank. В прессъобщението, което разпращат до медиите, TBI Bank се споменава веднъж, а във фуутъра на сайта пише, че инициативата е с тяхна подкрепа.
Сайтът www.bezagresia.info е на разположение на всички, които искат да научат повече за кампанията и да прочетат съвети за намаляване на стреса по време на шофиране. От сайта могат да се свалят и статични банери, които да се поставят в други уеб сайтове, в подкрепа на кампанията.
Всеки, които е станал жертва на агресия на пътя, може да сподели своята история във Facebook с хаштаг #стигазверствапопътя и на страницата на кампанията Всички Сме Заедно На Пътя
"Последните случаи на агресия на пътя провокираха TBI Bank като институция да изрази гражданската си позиция и да провокира повече хора да осъзнаят отговорността, която има всеки един от нас към обществото. Кампанията има за цел да покаже съпричастност към пострадалите от агресията на пътя и да осъди насилието," казват от банката.
На този етап не са планирани последващи BTL или ATL активностти.