Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Идва време за първото издание на Dentsu Digital Camp в България

Как да печелим в дигиталната икономика?
Как да печелим в дигиталната икономика?

В глобален мащаб е доказано, че дигитално адекватните компании са 26% по-печеливши от останалите.

Време е да спрем да говорим просто за „дигитална реклама", а за нова ера, изградена изцяло върху дигиталната икономика, казват организаторите на Dentsu Digital Camp.

На 16 февруари 2017 г., първото издание на Dentsu Digital Camp в България отваря врати за дискусия за новите решения и технологии, които ще се превърнат в предпоставка за успех в света на дигиталната икономика.

Форумът събира на едно място над 600 професионалисти и лидери на мнение, които ще дискутират формулата как да печелим в новия дигитален свят. Световно известни експерти от медия индустрията, най-иновативните собственици на медии и представители на едни от най-големите и прогресивни марки на местния пазар ще се срещат в София.

Събитието обединява на едно място конференция за споделяне на знания и опит и ексклузивно изложбено пространство, където ще бъдат показани високотехнологични решения с реално приложение в медия индустрията, някои от които достъпни и на българския пазар. Участниците в събитието ще могат лично да изпробват и сами да разберат възможностите, които предлагат технологиите от „Интернет на нещата" и колко лесно приспособими са те за създаване на емоционална връзка с брандовете.

На събието засега са потвърдили участие - Мария Грашнова, CEO на Dentsu Aegis Network за България и Балканите, Дорота Биго, Мениджър проджаби в DoubleClick Централна и Източна Европа. Марк Фейгън, CEO на ECOMMERA, Джейн Лин-Бейдън, CEO на китайската ISOBAR APAC & ISOBAR CHINA GROUP, Кей Шимада - глобален директор за Иновации и бизнес развитие в Dentsu Inc., Никола Иванов - началник на дигиталния маркетинг в L’Oreal, Бартож Малиновски - вицепрезидент продажби за региона в Adform, Франк Крикхар - директор на корпортивна и социална отговорност в Dentsu Aegis Network.

Организаторите обръщат внимание и на някои интересни данни. Според международната изследователска агенция Forrester половината от Топ 100 на големите рекламодатели в световен мащаб не растат или вървят надолу. Моделът е идентичен и на българския пазар.

Ако големите рекламодатели не растат с темповете, с които очакват, те започват да търсят радикална промяна, за да избегнат бъдещите последствия.

И много често тази промяна започва с рекламата. Според последния доклад на Forrester 70% от рекламодателите ще се стремят да оптимизират своите рекламни инвестиции през следващите 24 месеца. Те ще търсят правилния партньор, който да им даде точен съвет и ясен ориентир в дигиталния свят. За всеки човек в рекламния бизнес тази ситуация ще бъде предпоставка за развитие или за стотици пропуснати възможности.

Dentsu Digital Camp е своеобразна платформа за споделяне на знания, разделена на кратки динамични слотове, които дават възможност за уникална симбиоза между бизнеса, творческия потенциал на участниците, медиите и технологиите в света на комуникациите, такъв какъвто ще бъде утре.

   

Най-четените