Рекламите на бургери често изглеждат доста примамливо и апетитно, но повечето хора все пак успяват да устоят на изкушението и да се отдадат на вреден джънк фууд.
Една рускиня обаче се подмамва по лъскавите плакати на веригата McDonald's и нарушава постите си с един сочен бургер.
Резултатът е, че сега тя ще съди компанията, защото смята, че е била измамена да хапне месо.
Ксения Овчинникова е от Омск и се определя като пламенно вярваща източноправославна християнка.
През април 2019 г. обаче по време на Великденските пости минава покрай ресторант на McDonald"s и рекламите ѝ се струват толкова съблазнители, че не издържа и си купува бургер и пилешки хапки.
Сега Овчинникова твърди, че фирмата е нарушила законите за защита на потребителите, както и че е накърнила нейните и въобще християнските религиозни вярвания с рекламирането на месни продукти в момент, в който християните търпят строги ограничения.
Рускинята уточнява в своя съдебен иск, че преди да прегреши, не е консумирала месо от цял един месец. Тогава обаче един ден се разхожда по улиците на Омск и вижда плакати, рекламиращи чийзбургер и пилешки хапки и не успява да сдържи апетита си.
Овчинникова съди McDonald's за 1000 долара или 74 хил. рубли, колкото смята, че са моралните ѝ щети.
Тя много държи да подчертае пред съда, че за последните 16 години спазва Великденските пости стриктно и за това време никой и нищо не е успявало да я принуди на наруши вярванията си.
Казва още, че е съжалила за решението си да изневери на принципите си веднага, след като напуска ресторанта, и определя случилото се като "моментна слабост".
След това обаче решава, че вината всъщност не е нейна, а на веригата за бързо хранене.