Вероятно немалко пъти сте си задавали въпроса „Заслужава ли си да дам толкова пари за това?". Даването на повече пари за неща, които на пръв поглед нямат голяма стойност, често е резултат от желанието просто да притежаваме нещо.
Например, допаднал ни е дизайнът на дреха, стои ни добре или просто това сега е на мода, нищо че след година вероятно ще събира прах в някой шкаф. А най-често става въпрос за „робуване на марка".
Когато се колебаете дали да дадете повече пари за даден продукт или услуга, най-добре е да обърнете внимание на следните неща: какво е качеството на този продукт, прави ли ежедневието ви по-лесно и приятно и притежава ли някаква добавена стойност спрямо останалите конкурентни продукти (не само по-високо позиционирания бранд, чието име продава на по-висока цена).
За да илюстрираме какво точно имаме предвид, предлагаме ви нашите 5 неща, които си струват парите (казваме го от личен опит).
Повече пари за здравето на вашите очи
Повечето хора днес възприемат слънчевите очила като аксесоар, а не като средство за предпазване на очите от слънцето. Затова и се обръща по-голямо внимание на дизайна им - да са последния писък на модата, да са цветни, да са големи, да изглеждате като модел с тях. Няма значение дали сте си ги купили от някой пазар и имат точно никаква защита от слънцето.
Не, не правете това. Вярно е, че слънчевите очила са страшно важен аксесоар, но тяхната основна функция е преди всичко да предпазват очите ви от вредните ултравиолетови лъчи на слънцето. А такива има и през есента и зимата. Затова си заслужава да инвестирате в добро качество очила. Ще ви зарадваме, като кажем, че за прилична сума можете да имате две в едно - стилни очила с високо качество. Говорим за марката Polaroid.
Тази година Polaroid навърши 80 години - тя е основана през 1937-a, като бизнесът й с фотографски продукти процъфтява благодарение на използването на поляризиращ полимер. След банкрут и придобиване наново в началото на 21 век, компанията продължава своето съществуване, но като собственост на италианския производител Safilo. Днес в Европа с марката Polaroid свързваме основно производство на слънчеви очила и диоптрични рамки - и то онези, които "гледат хубаво".
За разлика от много дизайнерски марки, които се концентрират във външния вид на продуктите, защото в по-голямата част от времето си произвеждат дрехи, то за Polaroid е ясно, че акцентът е в качеството на образа. Но това далеч не означава, че очилата на Polaroid не са стилни. Просто освен стил, Polaroid дават нещо повече - качество. А комбинацията от двете създава перфектния аксесоар.
Всички модели на марката са с 100% UV защита и поляризиращ ефект. Моделът PLD 4056/S е добър избор, ако желаем по-цветен поглед през мрачните сезони от годината.
На Facebook страницата на MEGA Optic в момента тече игра и ако искате да пробвате късмета си, може да се опитате да спечелите чифт Polaroid.
Изисканият вкус е качественият вкус
Няма човек, който да не обича вино. Особено жените. Спомнете си онази шега, че чантата на една жена трябва да е толкова голяма, че да може да събере бутилка вино. Но преди количеството, що се отнася до вино, стои качеството. Ако едно вино не е качествено, то и вкусът му няма да е добър.
Има едно вино, чието качество и вкус хора по цял свят празнуват по едно и също време всяка година и за което определено си струват парите - новото божоле.
За тези, които сега опознават богатия винен свят - в неговия рай неминуемо е отредено място за божолето. Божоле нуво е младо червено вино, наименувано на областта, в която се произвежда - френския регион Божоле. Характерното за това вино е, че то започва да се консумира само шест седмици след края на гроздобера. За разлика от повечето вина, божолето не се подобрява с времето. С други думи - колкото по-рано след производството му се консумира, толкова по-хубав ще е вкусът му.
Традицията повелява негово величество новото божоле да бъде представено и отпито за първи път всяка година в третия четвъртък от месец ноември. По цял свят този ден се е превърнал в празник на божолето, като събитието се отбелязва в 110 страни.
„Le Beaujolais Nouveau est arrivé!" - така посрещната новото божоле и в България. Тази година темата на празника е „Младото вино Божоле по света". Всяка година в света се произвеждат над 27 милиона бутилки, като извън Франция, най-голямо е количеството в Япония - над 7 млн. бутилки.
Наситен и изтънчен вкус, плътен цвят и незабавна консумация - новото Божоле нуво е перфектното вино, за което не трябва да пестите пари.
Качествена козметика
В сутрешния ритуал на една жена няма нищо по-важно от грижата за лицето. Ако трябва да вземем за пример французите, за тях в пъти по-важна е качествената грижа за кожата пред качествените гримове. Затова французойките са склонни да платят много повече за качествена козметика, която ще запази кожата им млада за по-дълго и ще я поддържа естествено красива, като елиминира нуждата от слоевете фон дьо тен.
Ето защо и френската грижа за кожата е една от най-качествените. За щастие на жените от тази година на българския пазар влезе марката Esthederm - една от най-добрите френски марки козметични продукти.
Уникалността на продуктите на Esthederm се крие във тяхната формула - 70% от тяхното съдържание е клетъчна вода. Клетъчната вода не само хидратира кожата, но я прави мека, еластична и запазва нейните клетки по-млади и здрави за по-дълго време. Няма друг козметичен продукт, който да е съставен от 70% клетъчна вода.
Затова е гарантирано, че всяка жена би се влюбила в продуктите на Esthederm още в първите дни на тяхното ползване.
Кафе, но от най-доброто!
Ако кафето е единственото, което може да ви събуди добре, то лошият му вкус може да е нещото, което да развали настроението ви още от сутринта. Хората, които истински обичат кафе, не правят компромис за вкуса му, който се постига с първокласно кафе и добра машина за кафе.
За първото офиса на webcafe.bg се довери на Barista, а за второто - на автоматичните кафе машини Saeco, които вече втора година ни доказват, че са първенци в правенето на наистина добро кафе.
Кафемашината на Saeco си прави всичко сама - от нормално еспресо до лате. Единственото, което се изисква, е натискане на един бутон. Не се налага машината да се почиства често, тъй като автоматичният воден филтър, който съдържа, позволява до 5 000 чаши кафе без декалциране.
Здрав телефон
Няма по-кофти момент от това да изпуснете iphone-а си и екранът му да се счупи. След това се започва едно ходене по мъките - къде да смените екрана, а колко пари ще ви струва. Ами, то ако е толкова, по-добре направо да си купите нов телефон.
Не, нямате нужда от нов телефон. Имате нужда от едно посещение в Creative Center - оторизиран сервиз на Apple - където ще заменят счупения ви дисплей за нов (внимание!) в рамките на деня. Това е най-новата услуга, която Creative Center предлага, благодарение на иновативната машина за бърза смяна на iPhone дисплей, която вече е в България.
Услугата можете да намерите в магазина на Creative Center на бул. „Черни връх" 65А. Оставяте телефона си в сервиза до 11.00 ч. сутринта и го взимате като нов още същия ден. Другата добра добра новина е, че след смяната гаранцията на телефона остава валидна до изтичането ѝ, а ако вече е изтекла, получавате нова 90-дневна за ремонтираната част.
Тази услуга е резултат от политиката на Apple и доставчиците на техните продукти като Creative Center да улеснят потребителите на Apple, като им предложат бързи, лесни и изгодни решения. После не се чудете защо хората в цял свят дават повече пари за iPhone. Ами, струва си!