Извънземната женска логика, която никога няма да схванеш

Може да си супер умен и да решаваш сложни логически задачи за отрицателно време, но това изобщо няма да ти помогне в жалките опити да схванеш какво точно има предвид на моменти твоята очарователна половинка.

Всъщност, няма и много смисъл да се опитваш. Жените са за обичане, не за разбиране. Ето защо е добре един мъж изобщо да не се стряска от следните иначе смущаващи парадокси в женското разбиране за света и живота:

Сърди се за порното, чете „50 нюанса сиво"

Когато те попита за първи път гледаш ли порно с уточнението, че намира това за съвсем нормално и напълно ОК, не знаеше какво ще последва... Отговори: „Ми, ДА, чат-пат..." и тогава вече започна официално да ти се разказва играта: Какво значи „чат-пат"? Обичаш ли ме? Какво ти липсва, НЕ РАЗБИРАМ!?!? Дебела ли ме нарече?

В следващия момент тя чете някакъв садо-мазо роман и те принуждава да гледате филма по книгата на Свети Валентин, след което настоява да експериментирате в леглото - шамари, белезници... Шубе те е да не я удариш по-силно и после да те съди или да се наложи да се обясняваш пред майка й защо я биеш, но ако откажеш, не знаеш дали няма да стане по-зле... Нямаш верен ход, брат..

По бански може пред всички, по бельо - КРАЙ, НЕ, УЖАС

Сигурно си се чудил стотици пъти каква е разликата между това да се снима по бельо и по бански. И защо, по дяволите, твоята очарователна нимфа ти е отказвала десетки пъти еротичен фотос по гащички, а сега си е качила във фейсбук снимка от плажа и вече 101 непознати мъже са я лайкнали...

Къде е логиката в това? Каква е разликата между едното и другото, все си полугола? Какво се случва??? Стотици мъже са се питали същото, но навярно никога няма да разберем истината... Няма смисъл, брат..

Казва ти, че няма проблеми, после мълчи 3 дни

Знаеш - „да" значи „не", „не" значи „да", „прави каквото искаш" значи „ще те убия", „няма проблем" значи „има ОГРОМЕН проблем", „остави ме" значи „искам да ме гушкаш, ама ще ти се дърпам" и т.н.

Всеки път, когато тя е видимо ОК с дадена ситуация, особено ако ситуацията предполага да правиш нещо без нея, внимавай! Най-вероятно е капан.... Очакват те дни поред мълчание и отказ от секс, а после - скандали за порното, спрямо което принципно няма нищо против и пак мълчание...

Иска да си джентълмен, после казва, че си лигльо

Никога не успяваш да схванеш как да се държиш хем супер кавалерски, хем много мъжки. Ако може да си внимателен, мил, но и мачо. Да си хем животно, хем да носиш чувствителна душа, която да демонстрираш свободно, ама без да се лигавиш...

Подаряваш й цветя - не обичала откъснати, защото са умрели. Не й подаряваш цветя - Жоро бил подарил на Кети цветя. Много мило било. Пускаш си брада - боде й. Махаш си брадата - имал си бил „бейби фейс"... Не знам...

Кара те да гледате тъп филм. Заспива

Час и 15 минути не можете да решите какъв филм да гледате, след като 2 часа сте се чудили да излизате ли, или да гледате филм. Тя особено много държи на романтичната комедия - трилър с лек садо-мазо нюанс и щастлив край „Тя не те обича истински", а на теб нещо смътно ти подсказва, че този филм по-скоро ще те натовари, отколкото разведри... ЗАЩО ЛИ?

В крайна сметка се съгласяваш, след като ти прошепва в ухото, че може пък да има награда, ако си добър с нея и си пуснете този ПРЕКРАСЕН филм... Пускате. Тъкмо си се абстрахирал и си решил, че може пък и да става за гледане и на седмата минута тя заспива... Хъркайки...

#1 deowin 04.08.2017 в 22:49:06

Всяка една статия на темата, която се опитва да покаже примери за мнимо странната женска (или, аналогично, мъжка) логика, страда от едно и също инфантилно опростенческо виждане за "логика". Всички изброени примери подлежат на рационален разбор и осмисляне, просто не и когато самият ти си силно ограничен и имаш брутално тясното виждане, че, например, щом банските и бельото покриват едни и същи части от тялото, то би трябвало да са едно и също за всяка практическа цел. Не са едно и също за всяка практическа цел. Ако не разбираш защо, то е редно да се замислиш, да попиташ и да се опиташ да разбереш, а не автоматично да го обявиш за непознаваемо, глупаво и лишено от логика просто защото не ти пасва на силно ограничения мироглед, който те мързи, некомфортно ти е или си просто неспособен да разшириш.

#2 sim4o 05.08.2017 в 19:27:28

deowin | 04.08.2017 22:49 Всяка една статия на темата, която се опитва да покаже примери за мнимо странната женска (или, аналогично, мъжка) логика, страда от едно и също инфантилно опростенческо виждане за "логика". Всички изброени примери подлежат на рационален разбор и осмисляне, просто не и когато самият ти си силно ограничен и имаш брутално тясното виждане, че, например, щом банските и бельото покриват едни и същи части от тялото, то би трябвало да са едно и също за всяка практическа цел. Не са едно и също за всяка практическа цел. Ако не разбираш защо, то е редно да се замислиш, да попиташ и да се опиташ да разбереш, а не автоматично да го обявиш за непознаваемо, глупаво и лишено от логика просто защото не ти пасва на силно ограничения мироглед, който те мързи, некомфортно ти е или си просто неспособен да разшириш. -------------------------- Браво Свиняга .. мияч си на чинии в Ню Йорк - а си написал текст, почти съвсем правилен граматически!

#3 dedo adji 05.08.2017 в 23:24:14

Не, бе Сим4о, свинчопрас се засяга, защото неговите блювни са изградени по същата логика. Ти този път си се въздържал от километричен коментар, ама защо ти трябва да цитираш неговия/нейния напълно?

#4 Mihail Voham.10212404574660682 07.08.2017 в 17:04:38

Статията е добре написана, но представя една много посредствена и закостеняла мъжка логика. Това е опростеното мислене на мъж, който наистина НЕ ЧУВСТВА И НЕ РАЗБИРА приятелката /жена си. Това е мисленето на мъж, който се е вторачил в своя мъжки свят и всичко друго му изглежда извънземно. А сигналите са много ясни. За порното - жената смята, че гледайки порно ти си мислено с друга жена. Затова пита защо не ти е додтатъчна. И за порното е така - ти наистина си с друга жена, НО това е нормално за всеки мъж - да бъде ПОНЕ мислено с други жени. За другите неща - има огромно разминаване в начина на възприемане на нещата. Мъжът се хваща за конкретните думи, а жената не подбира думите, а просто изразява чувства чрез тях. После всеки се сърди, че не е разбран. Жената е романтична , а представеният тип мъж не е. Той трябва да погледне в себе си и да разбере къде точно по пътя е загубил романтиката си.

#5 Xaoc 10.08.2017 в 14:02:01

Няма угодия. Затова "Да, мило, добре, мило" и говориш само като те питат.

#6 dedo adji 10.08.2017 в 14:25:27

Правилно, Хаосе, това е единствената, ако не печеливша, то поне не губеща тактика. Жената не харесва, когато човекът, който си е заплюла се интересува от каквото и да било друго, освен от нея. Даже и да не си го е заплюла. Спомням си в моето юношество, съученичките не бутаха, но рязко ни упрекваха, че гоним чехкини и полякини, които бутаха. Също като Партията, която не ни даваше нищо за душата, но ни забраняваше да слушаме Бийтлс. За порното. Веднаж, като младоженци, се разхождаме с жената и срещаме една мацка с великолепно изпълнена тениска. Такива тениски автоматически привличат мъжките погледи, и на нея, естествено не й хареса, макар да не пада по-долу. "Какво си се зазяпал!" Отговорих "Гледам модела, да ти купя същата." А на един плаж случайно дочух разговор между млади момче и момиче. Момичето: "Стига си зяпал жените!" Момчето: "Мъжете ли да зяпам?"

#7 deowin 10.08.2017 в 17:41:43

>Затова "Да, мило, добре, мило" и говориш само като те питат И така създаваш токсична връзка, в която двата партньора избягват да си говорят искрено и ги е страх да са прями и честни един с друг защото ги мързи или не могат да намерят общ език. Следствията от това отчуждаване и липса на емоционална интимност са още по-токсични - взаимно толериране на лоши навици, недостатъци и десктруктивно поведение, унищожаване на всяка мотивация за самоусъвършенстване, отровни динамики на proxy войни чрез децата, и прочие. С две думи, чудесна рецепта за чудесно семейство. Нищо чудно, че дъртият dedo adji въодушевено одобрява - вероятно е израснал в точно такова семейство, след което го е пресъздал в своето собствено, както си личи от неговите примери за това как е бил неискрен със собствената си жена, които брутални провали в комуникацията споделя охотно и с видима гордост.

#8 dedo adji 10.08.2017 в 18:20:56

Ей, сърце свинско не трае, па се разбесней, и като няма що да захапе, ръфа дяда хаджия. Дъртият дядо хаджия, благодарение наблюдения над други семейства и философската си нагласа, 35 години живя щастлив семеем живот и сега има жена, дъщеря и внук, довчера и тъща, които го обичат, понякога уважават и още по-понякога слушат. Ти имаш ли някой, който те обича, прасчо?

#9 deowin 10.08.2017 в 18:56:17

>35 години живя щастлив семеем живот За теб щастлив семеен живот е такъв, в който не можеш дори да говориш искрено с партньора си, за което дори се хвалиш? Щото моята дефиниция е коренно различна. Също, замислял ли си се над вероятността сериозно да подценяваш фактора, че като корабен персонал си отсъствал физически през повечето време? Ако бях на мястото на твоят жена, която ти вече спомена, че не мислиш за човек, и с която откровено и със задоволство споделяш, че не говориш искрено, то бих приветствал физическото ти отсъствие. Та, може би е възможно да не си стигнал до развод основно защото през повечето време си бил далеч от семейството си.

#11 deowin 10.08.2017 в 20:36:33

>Искрен разговор с жена? Човече, имаш ли въобще личен опит в общуването с жени? Личен опит в общуването с жени има практически всеки мъж, най-малкото защото половината от човешкото население са жени и все някога ще ти се наложи да общуваш с жена. Ако вместо това искаше да питам дали имам богат личен опит, то ще трябва да споделиш твоята дефиниция за "богат". Според моята дефиниция имам много богат личен опит. Също, струва ми се доста вероятно да имам значително по-богат опит от теб, например. >Единствената допустима искреност с тях е обожателната Което ти виждане прекрасно обяснява защо ти нямаш дълбока интимна връзка с жена, семейство и деца. Когато си убеден, че единственият допустим начин да се общува с жена е престореният и фалшивият, в който и двамата партньори изрично си забраняват да бъдат искрени и честни с другия, защото си мислят, че ще го обидят, наранят, ядосат, то единственият вид връзка, която можеш да създадеш, е точно описаната от мен по-горе. Тоест, в по-добрия случай повърхностна и с остър недостиг на емоционална интимност, а в по-лошия - и за съжаление по-често срещан - откровено токсична, базирана на взаимно понасяне на задълбочаващите се проблеми на другия, унищожаваща всяка мотивация за самоусъвършенстване, и завинаги обричаща партньорите на регресиране и упадък, до момента, в който налице имаш двама престаряли, очукани от живота и загубили всяко желание да живеят цинични мизантропа, емоционални и физически развалини, които просто вяло и апатично изчакват неизбежната смърт. С които думи, апропо, описах огромното болшинство от пенсионерите в България.

#13 dedo adji 10.08.2017 в 21:32:14

Свинчопрас развива високо идейни теории, достойни за героина на Даниел Стийл или Сандра Браун, но избягва да отговори на един прост въпрос. Има ли някой, който те обича, прасчо?

#14 deowin 10.08.2017 в 23:02:38

>Доколкото може да се съди по твоите тотално теоретични и разсмиващо назидателни изяви по темата - ти си от изключенията Ако това е заключението, което извади неясно как и откъде, то единствено говори за твоята неспособност да правиш реалистични изводи - конкретно, имал съм десетина връзки, от които няколко дълги, и съм женен от години, с деца. Или сега ще почнеш да ми редиш теории как е възможно да съм женен от години и да не съм си говорил с жена си? Не бих се учудил, щото - това би било доста очаквано от човек с твоя умствен капацитет. Още по-комично прави ситуацията факта, че самият ти не си женен, нямаш деца, и не е ясно (нито доказуемо) дали изобщо си имал дълбока интимна връзка с жена. Или дори каквато и да било връзка с жена. Или с човек. Или поне с нещо, което има пулс.

#16 deowin 11.08.2017 в 01:01:38

Mako, ако не разбираш защо ако правиш извод, който пряко и очевидно противоречи на обективната реалност, то това говори зле за дедуктивните ти способности, то не си полуидиот, а пълен такъв. Очаквам сега да ми обясниш как от от моите думи несъмнено следва, че слоновете могат да летят като размахват уши. Това би било напълно в синхрон с "разсъжденията" ти досега. И все още ми е смешно като се замисля как говоря за отношения между мъже и жени с един човек, чиято най-интимна връзка е с дясната му ръка, и с един, който е прекарал 90% от времето си на тази земя върху плаващо парче желязо в компанията на други потни мъже.

#17 безжична 11.08.2017 в 11:51:51

deowin, блазе ѝ на жена ти

#18 Xaoc 11.08.2017 в 12:00:09

Прасчо, жена ти е с теб заради парите Затова и два пъти не отговори на въпроса дали те обича. Дано поне да сте интимни. Пак е нещо.

Новините

Най-четените