Ким Кардашиян - риалити звезда, собственик на козметичен и моден бранд, инфлуенсър в Instagram, развеждаща се майка на 4 деца и отскоро милиардер според годишната класация на Forbes.
Изглежда, че докато личният живот на Ким е куцал през последната година и то дотолкова, че да се реши на развод с половинката си Кание Уест, пандемията е дала тласък на бизнесите ѝ, особено на козметичния - KKW Beauty.
Миналата година банковите сметки на Ким са се напълнили с 200 милиона долара, след като продаде 20% от акциите на козметичната си марка на Coty.
Още тогава адвокатите на звездата оцениха козметичния ѝ бизнес на 1 милиард долара, но като се има предвид измамата на по-малката ѝ сестра Кайли Дженър, която през 2017-та разду доходите си, за да влезе в класацията на Forbes, очаквано към високите доходи на Кардашиян се гледаше с пренебрежение.
Кайли не успя и тази година да се нареди сред милиардерите. Нетната ѝ стойност за 2020 година е 700 милиона долара, което я оставя с 300 милиона долара назад от по-голямата ѝ сестра.
За сметка на това краткото ѝ присъствие в класацията на Forbes ще се помни дълго, понеже преди години списанието я обяви за най-младия самореализирал се милиардер и я постави на корицата си, но миналата година новите акционери в компанията ѝ Kylie Cosmetics показаха, че доходите ѝ от грим съвсем не са толкова големи.
Реалните приходи, които е получила за година, са 300 милиона долара, които бе успяла да представи като 1 милиард долара.
За Ким обаче Forbes са категорични - за последната година състоянието на 40-годишната знаменитост е скочило от 780 милиона долара на 1 милиард долара.
Как е го е постигнала? От 2017-та досега Кардашиян развива сериозно бизнеса си с козметика и бельо, който се оказа далеч по-успешен от изявите ѝ в риалити предаването Keeping Up With The Kardashians.
Последният ѝ проект за стягащо бельо в минималистичен стил Skims се оказа широко търсен от жените по света. И макар че представянето му бе съпроводено със скандал, което е нормално за клана Карадашиян, Skims успя да се наложи като марка и да се продава.
Недоволството около представянето му бе първоначалното име на бранда - Kimono, което обиди японска общност. Кимоното е традиционна дреха за тяхната култура и хиляди японци не харесаха факта, че в бъдеще то ще се свързва с марка стягащо бельо.
Заради негативните коментари Ким се съгласи да промени името на Skims, а скандалът привлече внимание към бельото още преди първите бройки да са пуснати официално в продажба.
Дали с пиар тактики, или с остър ум на бизнес дама, Ким Кардашиян успява да се разпише в един лист заедно с Джеф Безос, Илон Мъск, Бил Гейтс и Марк Зукърбърг. И колкото и критики да привлича, никой не може да отрече нюха ѝ за правене на пари.