508 пробягани километра от 7 участници за 40 дни - това е финалната равносметка след края на инициативата #4040caratrun.
Социалната кампания в полза на обществото, организирана от Carat Bulgaria, имаше за цел да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас.
Посланиците на кампанията бяха икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистите Константин Вълков и Сибина Григорова, водещият от Дарик радио - Михаил Дюзев, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, както и изпълнителният директор на Carat Bulgaria Мария Грашнова.
Те успяха да популяризират идеята и да разпространят посланието за активния начин на живот в социалните мрежи до 1 милион и 100 хиляди потребители у нас.
Всеки един от посланиците успя да покрие първоначалното предизвикателство да пробяга поне 40 километра в разстояние на 40 дни.
Участникът с най-голям актив от пробягани километри - 154, стана пианистката Мария Каракушева.
На по-малко от 20 километра разлика зад нея се нареди Владимир Тодоров.
Петима от участниците – Владимир Каролев, Константин Вълков, Мария Грашнова, Мария Каракушева и Владимир Тодоров разпространиха мисията на #4040caratrun и извън границите на България – в Германия, Франция, Великобритания и САЩ.
Радослав Неделчев, Директор Бизнес развитие в Dentsu Aegis Network, част от която е и Carat, обобщи:
„Щастливи сме, че с Carat Run успяхме да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха.
Според проучване на Евробарометър, публикувано през март 2014 г., България е страната, в която най-рядко се практикува спорт под каквато и да било форма, като 78% от запитаните за отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт.
Благодарение на посланиците на кампанията доказахме, че липсата на свободно време и мотивация могат лесно да бъдат преодолени чрез добър пример и постоянство.
Благодарение на партньрите, подкрепили инициативата, нашите послания достигнаха до над един милион българи.
Това е изключителен резултат, който ни кара да се чувстваме горди, но и ни задължава да продължим с тази кауза и в бъдеще.“
Всеки един от участниците разполагаше с пълна adidas-екипировка от Carat Bulgaria и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което измерваха и споделяха пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun.
Той стана вторият най-използван хаштаг в туитър в периода на кампанията.
Дарик радио пък отразяваше ежедневно техния статус и информираше слушателите си за прогреса им.
Медийни партньори на Carat Run станаха водещи интернет медии , сред които Webcafe, Факти, Sportal, Дневник, 24 часа, Труд, Actualno, Kaldata, Topsport и други.