Така ли ще изглежда BMW М4?

Появата на BMW M4 може да се случи доста по-скоро, отколкото се смяташе през 2011. Естествено, най-популярната версия сред предположенията е, че маркетинговите стратези на BMW просто ще прекръстят версия M3 Coupe на M4. Това доведе и до поредица спекулации как точно ще изглежда автомобилът и ние ви предлагаме едно от тези предположения, дело на графичния дизайнер Яцек Колоджиеджик.

Той използва за основа външният вид на новата 3-ата серия на BMW (F30) и освен това Яцек си помага и с някои характерни за М-моделите особености на дизайна, за да се доближи максимално до идеята за М4.

Обърнете внимание на дизайна на предната броня, в която е вграден спойлер, оформлението на радиаторната решетка, страничните огледала, раздутите калници, въздухозаборниците, както и на масивната задна броня, естествено с вграден под нея дифузьор.

Очаква се, че през 2012 от BMW ще потвърдят или ще отхвърлят тези предположения. През 2013 се очаква новото поколение на 3-а серия Coupe, което директно може да получи названието 4-а серия. Ако това е така, то и въпросът за М4 ще е решен - автомобилът трябва да се появи през 2014.

Много сериозно се развиват и спекулациите за това с какъв мотор ще е оборудван М4. Даунсайзингът е вече факт в моторната гама на М-версиите - при М5 моторите от V10 станаха V8 с две турбини, същото се очаква да се случи и при актуалния V8 двигател, използван при М3.

Така че, почти сигурно е, че двигателят ще е 6-цилиндров и с турбо - може би с две турбини, но никой не се наема да предположи дали ще става въпрос за редови мотор или V-образен.

Тагове: автомобили, bmw
#1 avatar-2 03.01.2012 в 12:21:46

Това е малък дзвер! Возил съм се в М5 по първокласен път, като на моменти скоростта достигаше 290 км. Повече нямам намерение да се качвам в нищо по-мощно от 300 коня. Дори и триста са много. С изключени системи за сигурност се получава доста опасна игра с отвъдното. От адреналина ме сцепи главата. Тия коли трябва да се карат само на писта. Но грешката си беше моя да се кача при мой приятел да ме повози. Забелязвам, че по пътищата няма почти никакъв контрол, дори приеха нещо от рода ако те хванат с висока скорост плащаш, което за по-имотните хора не би било проблем. Няма култура в България за движение с разумни скорости. Затова и се трепят. Иначе автомобила е страхотен за любителите на адреналин.

#2 Borracho 03.01.2012 в 13:58:09

Страхотна кола безспорно. За богати хора. И все пак единственото впечатляващо са емблемата и цената, за тези пари японците продават къде къде по-мощни, бързи и красиви автомобили.

#3 avatar-2 03.01.2012 в 14:22:18

Най-вероятно мощността ще е 420 коня, а това е много, особено когато се изключат системите ограничаващи автомобила. Честно казано това се кара от разбирачи. Да японците слагат разни електроники и изкарват още 200 коня отгоре, това вече без системи не се кара. Това са автомобили за писта за 400 метра спринт от място. За мен лично лашкането е ужасно и предпочитам софт стил на шофиране или возене.

#4 Doberman 03.01.2012 в 16:26:16

Пфу, добре изглежда, мамка му! Като излезе ще чакаме включване от Студентски, където ще бъде и първото разбито такова - при взимане на 90 градусов завой с 80. Пострадали няма има. Тоя, който го разбие ще си го снима и ще го качи в нет-а да се похвали, а ако наблизо има студенти-зубъри, то те набързо ще минат и ще оберат де що има електроника. Някой ще си направи музика за стаята, друг ще измайстори сонда, която може да отиде до Марс за два часа, да напише "Кур за Бойко" на повърхността и да се върне за 2 часа, за да види по новините как Сандалич и Накъдриев с трепет описват "Първия контакт с извънземни". Е те такива коли обичам... Да провокират въображението!

Новините

Най-четените