Може да се очаква, че от "дружба" между Италия и България ще се появи нещо с хубав, но и класически дизайн, особено когато говорим за коли.
Родината на Леонардо да Винчи държи на естетиката, а в България настояваме всичко да следва установените традиции.
Fornasari 311GT GIGI съчетава добре нещата.
Новият модел от серията е на тазгодишното изложение в Женева и с него спокойно можем да кажем, че на едно от най-важните автошоута имаме кола, произведена в България.
GIGI отнема две години разработка и е изцяло сглобена в София под името на Fornasari - италиански автомобилен производител, основан от автомобилния състезател Джиджи Форнасари. В момента една голяма част от дейността на компанията е прехвърлена в България, като има и филиал в Оман.
Голям процент от частите за 311GT също са произведени изцяло в България. Механиката прави изключение, а двигателят е американски - бензинов и осемцилиндров.
Не се притеснявайте, ако дизайнът ви изглеждат познат.
Фаровете и предната решетка напомнят на тези на Mini. GIGI освен това напомня на Ferrari 250GT California и малко на Carrera, особено с червения си цвят, който е показан и в Женева. Всъщност в Швейцария не е изложен макет, а вторият автомобил от тази серия.
Колата е с мощност от 500 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ час за под четири секунди. Максималната скорост, която може да достигне, е около 300 км/ час.
Скоростната кутия е със седем степени. Двуместният автомобил тежи точно 1000 кг и ще се предлага в два варианта - купе и кабриолет. Клиентът има безкрайни възможности за персонализация що се отнася до цвета и екстериора.
По-голямата част от купето е ръчно изработена. Може да се каже, че интериорът от кожа с алуминиеви детайли отново напомня на класически автомобил от миналото и на комбинация от традиции и естетика.
През тази година заводът, който се намира в района на Интер Експо Център, планира да произведе 10 коли от серията.
Оттам уверяват обаче, че имат капацитета да произвеждат до 30-40 бройки на година. Цената на GIGI е около 200 хил. евро в зависимост от спецификите. Моделът вече има VIN номер на производител на лимитирани автомобили - дава се на производители, които правят до 200 коли на година.
Значи така - ново ДжиджиБиджи, джойнт вент4ър :-) С италианската Джоконда и Българския Хитър Петър :-) С италианската и българската мафия, които както и в миналото, харесват ретроТо и изкуството - под един похлупак или без как се казва това онова като таван на колите, което се вдига... В първия момент си казах - хубава инициатива...освен забравената вече Китайска стена за простолюдието?...а то се оказа, че дори ще имат и преференции - ако произвеждали до 200 луксозни автомобила, ако съм разбрало правилно?... ...ОК, да се приготвят там които трябва - а, от данъчните, ако Новите...се изкушат да си я имат Тая Джиджи, или това джиджи - нека работят под пълна пара: да вкарват едни, да излизат други, че България си има "традиции" :-)
Да добавя: Значи съм разбрало неправилно - ние дори няма да участваме в джойнта - той си е итало-американски - а да се гордеем... че някакви си три, пардон 20-30 коли ще се правят в София /в тъпия ви иновативен център/ и ще осигуряват работа на 5-6 човек /без супервайзорите/ е новата издънка на иновативното МУУУУ ръководство.
Алоо, Кен, ти май не си си доизпил сока. Тук не става на ? за мен и КККомплексите Ми, а за иновативността на иноВативното ръководство на Иновативния Ви Сентър Нападател :-) И стига с лични обиди, ако обичаш - това е ужавана от Мен страница, ама да си плюяяя на пръстите и стига съм се занимавало с Вас, Уважаеми Кен Уорт.