Около 4 000 пътници е имал нощният градски транспорт в София за първите 11 дни след въвеждането си. Това прави средно около 350-400 души на нощ. Най-натоварени са били маршрутите Студентски град - Обеля и Люлин-Младост в дните петък и събота.
До момента няма информация в автобусите по нощната линия да са се случвали инциденти, съобщава Антон Деспотов от Центъра за градска мобилност, цитиран от Фокус. Във всяка една от машините има по минимум две камери, които следят за това как се държат пътниците. Шофьорът разполага с паник бутон, а освен водача всеки автобус разполага и с кондуктор, който продава билети. По този начин се подсигурява, че няма да има гратисчии, които да се опитат да пътуват без да платят струващия 2 лева билет. Освен това по всяко време в автобуса има по двама души.
Нощният градски транспорт на София ще продължи да се развива в идните месеци. До края на тази седмица ще бъдат редактирани разписанията на нощните линии за по-голямо удобство на пътниците. На всяка една спирка табелите ще бъдат подменени с такива, на които ще са изписани часовете на преминаване на нощните автобуси. Експериментът с нощния градски транспорт ще продължи до края на тази година.
Автобусите по нощните линии тръгнаха из София в нощта на 7 срещу 8 април. Те минават през спирките през интервал от 40 минути и се движат по 4 линии:
ж.к."Люлин 1,2"- ж.к."Младост 4" с 50 спирки,
кв. "Обеля" - ж.к. "Студентски град" с 38 спирки,
ж.к. "Овча Купел 2" - ж.к. "Левски" (Автостанция Изток) - 33 спирки
ж.к. "Дружба 2" - ж.к. "Гоце Делчев"- 49 спирки в едната посока и 55 в другата.