Колкото повече, толкова повече

"Прилича на голяма цветна торта". Така министърът на туризма Николина Ангелкова описа преди време настоящото лого на "бранд България". Нямам търпение да чуя на какво й приличат новите седем предложения.

Може би това ще бъде задачата за чужденците - да открият какво е изобразено на картинката. Нали все пак целта на логото е да рекламира у(спешно) страната навън. А ние ще можем да се похвалим, че предлагаме "дискавър туризъм".

Щом доказани имена от „9-членно професионално жури" са избрали предложените визии, кои сме ние да оспорваме авторитета им?

Конкурсът има само един недостатък и той е, че логото е само едно.

Защото гледайки седемте варианта, стигнах до извода, че те са точно това, което е необходимо на българския туризъм. Предложенията са събрали цялата клетост между трите морета в себе си. Предлагам да ги въведем всички наведнъж, за да объркаме тотално чужденците.

Така, когато обещаем "уникална природа" и "древна история", а ги посрещне Орфей на летището и строеж на нов хотел в разгара на сезона, винаги можем да се оправдаем, че това е "друга част от територията" с различно лого от това, което са гледали било по телевизията, било във Facebook-профила на Силвестър Сталоун.

Нека визиите показват всичко, с което се гордеем - История Славянобългарска, Балканджи Йово, трите морета, четвъртото място по футбол, шестото по красота, създаването на компютъра, тракийското злато, шопската салата, киселото мляко, Дилма Русеф, Нина Добрев и успешното организиране на Детската Евровизия.

Всичко това наведнъж.

Какво повече им трябва на туристите, за да се втурнат през глава в посока Съни бийч или Шкорпиловци? Освен трудно произносимото име на второто.

Вълнуват ме само два въпроса. Чудя се, някъде в задачата да не би да е имало условие да се използват всички цветове? Чувал съм репликата "луд на шаренко се радва", но цялата тази цветова гама е прекалено шарена, дори за лудите глави, решили да рискуват посещение на родните курорти.

Важно е да попитаме и за насоки в чие лого да търсим вдъхновението на авторите. Проверих, нито Одеса, нито Киргизстан са сменяли логото си напоследък. А и така не се разбра какво се случи с онези 1.6 млн. лева за "шарената торта" по Ангелкова, също известна с прозвището „яйца на очи".

P.S. Внимание! Важно съобщение! Предложенията са сериозни. Това не са карикатури. PR екипът на премиера да не ги качва във Фейсбук профила му. От Нет Инфо да не ги свалят от Vbox7.

Новините

Най-четените