Сутрешен newscast: Разочароващият дебют на "Соло"

Lucasfilm и Disney са изправени пред повратен момент, след като най-новият филм по мотиви от "Междузвездни войни" - "Соло" - не успя да постигне очаквания фурор при кинопремиерата си.

Историята за младия Хан Соло спечели 103 млн. долара в САЩ и едва 63 млн. долара в останалите страни по света в дебютния си уикенд. Очакванията са, че общите приходи от билети едва ли ще надскочат 400 милиона долара при положение, че продукцията без маркетинга е коствала 250 милиона долара на студиото.

Hollywood Reporter цитира анализатори, които отдават редкия неуспех на "Соло" на факта, че новият филм излезе на екраните само пет месеца след премиерата на "Последните джедаи".

Засега Disney не се отказва от идеята си да пуска по един "Star Wars"-филм всяка година, но едва ли ще повтори толкова сгъстен график както при "Соло".

Последните големи продукции от тази линия дебютираха около средата на декември в три последователни години (Силата се пробужда, Rogue One, Последните джедаи) - изглежда, че и пролетната атмосфера не е най-благодатна за космическите герои на Лукас.

Но Polygon има и още една версия за предсказуемата липса на особено голям интерес към живота на Хан Соло: "Disney се опитаха да ни продадат билет за история, чийто край вече всички знаем... Филмът няма мистичен елемент, няма и причина да съществува отвъд желанието за печалба".

Документалният филм "Последните дни на Майкъл Джексън" предизвика конфликт между американската телевизия ABC и семейството на покойния Крал на попмузиката.

Филмът показва пътя на звездата от музикалното му детство до изолацията, затъването в дългове и зависимостта от медикаменти, а представителите на фамилията Джексън обвиняват продуцентите в създаването на "поредния груб и неоторизиран опит за експлоатиране на живота, музиката и образа на Майкъл Джексън без уважение към неговото наследство, интелектуална собственост и децата му".

Една от историите в документалния филм разказва за травмиращ епизод в живота на Джексън, за който се смята, че е отворил пътя му към болкоуспокояващите. При заснемането на реклама за Pepsi искра попада в косата на музиканта и внезапно я възпламенява заради голямото количество лак, който той използва. Според авторите на филма, физическата болка след изгарянето е била сериозна, а травмата е довела до проблеми със съня. Това е първият момент, в който Джексън започва да употребява силни медикаменти и развива зависимост, заради която влиза в рехабилитационен център през 90-те.

В последните дни от живота си Майкъл Джексън е приемал анестетика Propofol в доза от 50 милиграма, която е достатъчно висока да приспи пациент преди операция. Лекарството му е предписвано от лекаря Конрад Мъри, който по-късно беше осъден за непредумишлено убийство заради терапията на Джексън.

Летните музикални хитове са специфичен жанр сами по себе си - достатъчно е да си спомним за миналогодишната обсесия по "Despacito", за да оценим мащаба на този феномен.

Кой обаче ще бъде новият летен химн на 2018 г.? Американското онлайн-издание Yardbarker подготвя плейлист от 22 парчета, които имат потенциала да пробият в класациите през следващите месеци:

Drake - "Nice for What"
Zedd - "The Middle [ft. Maren Morris & Grey]"
Post Malone - "Better Now"
Ariana Grande - "No Tears Left to Cry"
Dua Lipa - "IDGAF"
Shawn Mendes - "Youth [ft. Khalid]"
J. Cole - "Kevin's Heart"
Nicki Minaj - "Barbie Tingz"
Nicky Jam & J Balvin - "X"
Meghan Trainor - "No Excuses"
Calvin Harris - "One Kiss [ft. Dua Lipa]"
Logic & Marshmello - "Everyday"
Selena Gomez - "Back to You"
Childish Gambino - "This is America"
Ella Mai - "Boo'd Up"
Rae Sremmurd - "Powerglide [ft. Juicy J]"
Christina Aguilera - "Twice"
Charlie Puth - "Boy"
John Mayer - "New Light"
Enrique Iglesias - "Move to Miami [ft. Pitbull]"
Troye Sivan - "Bloom"

Трудно е да се прогнозира дали някое от тях ще повтори успеха на създателите на "Despacito", но компилацията звучи подходящо като за безоблачен, ленив и приятен ден на плажа.

Новините

Най-четените