Попзвездата Джъстин Бийбър публикува дълго послание, в което посочва ранната слава като причина за психологическите си проблеми, употребата на "доста тежки наркотици" от тийнейджърска възраст и "неуважителното" му отношение към жените.
25-годишният музикант посочва, че "не е лесно да се събуждаш с правилното настроение, когато си смазан от живота, миналото, професията, отговорностите, емоциите, семейството, годениците и връзките си". Бийбър признава, че всяко следващо разочарование го кара да се страхува от следващия "лош ден", включително - да стигне до момент, в който не желае да продължава напред с живота си.
Той разказва, че внезапният бум на популярността му на 13-годишна възраст го е заварил напълно неподготвен, без изградено чувство за отговорност, способност за самооценка и смирение.
"На 18 години нямах никакви умения за реалния живот, но имах милиони долари и достъп до всичко, което си пожелаех. Това е много страшно усещане за всеки човек. На 20 г. направих всяка грешка, която може да ви мине през ума. Бях един от най-обичаните и обожавани хора в света, за да се превърна в най-подигравания, критикувания и мразения човек.... Забележете колко много групи и изпълнители, които организират турнета, преминават през период на злоупотреба с наркотици. Мисля, че това се дължи на неспособността да се справиш с огромните емоционални пикове и спадове", пише той.
"Започнах да приемам доста тежки наркотици на 19, злоупотребявах с всички свои връзки. Държах се дразнещо и неуважително към жените, бях гневен. Отдалечих се от всички, които ме обичаха, криех се зад фасадата на човека, в който се бях превърнал. Отне ми години да се откъсна от тези ужасни реения, да поправя разпадналите се отношения и да се променя. Сега навлизам в най-хубавия сезон в живота си - брака. Научавам се на търпение, доверие, отдаденост, добрина, смирение и други неща, които те правят добър човек", пише Бийбър, който се ожени за манекенката Хейли Бийбър през 2018 г. и планира религиозна церемония за потвърждаване на клетвата си за вярност.
Писмото му е публикувано с посланието "Надявам се, че ще намерите време да го прочетете, написаното идва от сърцето ми".
И ако скандалите около Бийбър постепенно остават в миналото, то проблемите около Меган Маркъл в отношенията с баща й продължават с пълна сила.
Преди дни Томас Маркъл даде интервю за британския "Дейли Мейл", в което се оплаква, че дъщеря му се опитва да го елиминира от живота си.
"Доскоро между мен и Меган нямаше никакви проблеми. Пазих мълчание, защото тя беше бременна с Арчи, но сега ще говоря, защото семейството и PR-ите им продължават да ме изолират от живота си. Разбира се, че съм разочарован от факта, че още не съм виждал Арчи. Надявах се, че майчинството ще накара Меган да поомекне и да ме потърси", казва той.
The Sun обаче съобщава, че съпругата на принц Хари не само няма намерения да се сдобри с баща си, но и не мисли да го запознава с първородния си син. Източник на медията твърди, че решението на Меган да прекрати общуването си с Томас Маркъл е взето отдавна и че то "разбива сърцето й", но е нужно, за да опази себе си и своето семейство.
Отношенията между двамата се влошиха сериозно, след като бащата на Меган участва във фотосесия за папарашко издание срещу заплащане, без да предупреди кралското семейство, малко след като новината за бъдещия брак бе потвърдена. Впоследствие той не беше допуснат до сватбата на дъщеря си, а очевидно опитите за разрешаване на конфликта им не са успели.
* * *
Фестивалът във Венеция, който продължава и в момента, успя да събере някои от най-добрите нови филми преди есенния сезон. Подборът на заглавията обаче беше подложен на остри критики от страна на CICAE - Международната конфедерация на арт-кината.
Причината: солидното присъствие на Netflix като продуцент и разпространител на филмите.
На тях се дължат заглавия като Marriage Story със Скарлет Йохансон, The Laundromat на Стивън Содърбърг с Гари Олдман, Антонио Бандерас, Мерил Стрийп и Шарън Стоун, и The King с Тимъти Шаламе.
От професионалната организация обаче обвиняват журито във Венеция в това, че прави огромна грешка с допускането на сътрудничество с Netflix.
"През изминалите 60 години, ако националните телевизионни канали искаха да получат своето място под слънцето във Венеция, трябваше да спазват определени правила - да копродуцират филмите и да ги разпространяват едва след пускането им по кината. Трябва ли световните онлайн-платформи да бъдат изключени от това задължение? Общият интерес към филмите е поставен едва след частния интерес на една мощна компания и късогледството на фестивал, финансиран до голяма степен с обществени средства. Малките компании са длъжни да плащат данъците, а мултинационалните ползват данъчни оптимизации", казва Франсоа Еме, президент на френското подразделение на CICAE.
"Netflix прилича на голяма верига ресторанти, която иска да получи три звезди в каталога на Michelin. Има амбицията и финансовите средства, но не притежава същината, камо ли призванието. Подкрепянето на тази амбиция без предварителни условия е предателство към първоначалната мисия на всеки голям фестивал", казва още той. Организацията има 2000 членове в 44 държави, като представлява над 4000 киносалона, повечето от които се намират във Франция.