Мъжки легенди

Не можем да не признаем, че ако в по принцип досадните реклмани блокове има по-малко клипове за кремвирши и прах за пране и повече такива като на Heineken бихме ги преглъщали като глътка хубава бира.

Кампаниите на холандската напитка са точно онова, което те кара да посегнеш не към дистанционното, а към кенчетата в хладилника - независимо от бранда на тях. Въпросът е, че ти се  доживява по оня начин, по който спомените ти се превръщат в легенди.  

Чрез новата си идейна посока The Legends Heineken припознава легендарното във всеки свой потребител, което провокира дизайнера Веселин Йорданов да селектира шест модни визии от актуални колекции на известни марки, които засне във фотосесия с Васил Германов.

Кой всъщност e легендарният мъж?

Според Веселин Йорданов, дизайнер на мъжката линия на Capasca, креативен директор на ROLLMANN и моден редактор на сп. MAX, това е всеки мъж, който има дух и персоналност, и задължително свой собствен стил, свое уникално отношение към хората, живота и света.
Точно това е целта на тази селекция - да предложи на младите българските мъже идеи за откриване на техния собствен легендарен стил и начин на живот".

За да улови и предаде лекотата и непринудеността в поведението на легендарния мъж чрез дрехите, модният фотограф Васил Германов подбира непрофесионални модели - обикновени млади мъже, с естествено излъчване.

Героите във фотосесията са уверени и непринудени, с чувство за хумор и отворени към света, в компанията на кучето си и любимата си бира. Германов заснема над 500 кадъра на шестте силуета, търсейки легендарното поведение в най-ежедневни ситуации.

Легендарните силуети могат да бъдат разпознати чрез Heineken знак във всички магазини FanPoint от 19 януари.

#1 Мина 25.01.2012 в 15:21:48

Самите холандци не си падат много по пиенето на Хайнекен, но рекламите им са върха!

Новините

Най-четените