Ако вакуумирате любовта, дали ще я съхраните?
Визуалният артист Хал от Токио се впуска в търсене на отговора на този въпрос с проекта Flesh Love.
Идеята му от 2011 година да вакуумира различни двойки и да ги снима наскоро привлече вниманието на японската компания Condomania.
С помощта на японския клон на рекламната агенция Ogilvy & Mather, Condomania наемат Хал за рекламна кампания на презервативи.
С вакуумирани хора в интимни пози и логото "Запазете любовта. Сложете презерватив", фирмата ракламира магазина си за секс-артикули и презервативи в центъра на Токио.
За кампанията двойките позират голи. Разположенито на телата е режисирано от Хал. Една от позите, например, наподобява формата на сърце.
Работата по засменането на кадрите не е лесна. Хал разполага с 10 секунди, ако иска да запази любовта на двойките... жива.
След всеки заснет кадър, хората вдишват кислород от специални бутилки. Подробностите от процеса на работа можете да проследите във видеото.
В галерията са приложени и снимки от старите проекти на фотографа. Предишните снимки той е правил с фотоапарат Pentax 645D DSLR.
За разлика от моделите в рекламната кампани, повечето от хората от стария му проект са облечени.
Хал намира двойките,които да му позират, из ъндърграунд баровете на Токио.
"Когато видя двойки, които ме интересуват, ги моля да ми позират. Много хора в началото намират предложението ми за необичайно, но аз не се отказвам, докато не ги склоня. Моделите ми са от различни социални среди: музиканти, танцьори, стриптизьорки, работници, ресторантьори, съдържатели на барове, фотографи, бизнесмени, безработни, бездомни..."
Проектът на Хал действитено е стряскащ за повечето хора. Но в идеята, че двойките понякога оплитат и "вакуумират" любовта си, за да я съхранят, без съмнение има и доза истина.