Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Графикът на ГЕРБ - по магистрала на година до 2013 г.

19-километра на магистрала "Люлин", строени 4 години, бяха открити на 15 май т.г., а самата магистрала стана най-скъпата у нас засега - километърът мина 10 милиона евро Снимка: БГНЕС
19-километра на магистрала "Люлин", строени 4 години, бяха открити на 15 май т.г., а самата магистрала стана най-скъпата у нас засега - километърът мина 10 милиона евро

По магистрала на година. "24 часа" ни припомня графика на правителството в днешния си брой, като отбелязва, че Бойко Борисов ще е първият премиер, който има шанс да открие три напълно завършени български магистрали.

До миналата година нямахме нито една такава, но вече е пусната "Люлин" - на 15 май. 19-те километра, започнати при тройната коалиция, се строяха 4 години.

А до 2013 г., когато изтича редовният мандат на ГЕРБ, ще са готови "Тракия" и "Марица".

По строящите се 116 километра от "Тракия" ще може да се пътува от догодина, а доизграждането на "Марица" ще приключи през ранната есен на 2013 г.

Общо дострояването на трите магистрали ще увеличи хубавите пътища у нас с 202 километра. След малко повече от 2 години по план трябва да са готови и 32 км от "Струма".

В началото на мандата си правителството се зарече да построи три аутобана. През последните месеци удвои броя им. Обещахме "Люлин", "Марица" и "Тракия", а вече строим шест, каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

Към момента изглежда реалистично в края на 2013 г. страната ни да има около 700 км магистрали. До 2009 г. от над 19 000 км републиканска пътна мрежа аутобаните бяха 421 км.

В началото на тази година Плевнелиев се зарече, че за 4-годишния си мандат ГЕРБ ще построят 288 км, което е повече от 250-те км, построени по времето на социализма.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените