Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Създателите на Cyberunk и The Witcher с планове за продължения

CD Projekt Red обявиха нова стратегия за развитието на компанията Снимка: CD Projekt Red
CD Projekt Red обявиха нова стратегия за развитието на компанията

Полското студио за разработване на игри CD Projekt Red обяви намерението си да преструктурира дейността си, така че да се превърне в един от водещите компании в гейминг индустрията.

Това се случва месеци след катастрофалната премиера на Cyberpunk 2077 и множеството последвали проблеми с най-очакваната игра за последните години. 

Като отговор на провала си, студиото ще промени подхода за разработване на нови продукти, така че в началото на 2022 г. да е в състояние да започне едновременно работа по две високобюджетни заглавия от световете на The Witcher и Cyberpunk.

Мерките ще включват увеличаване на работните екипи, както и придобиване на канадското студио Digital Scapes. Двете компании вече имат опит в сътрудничеството си по време на разработването на Cyberpunk 2077, а след сделката Digital Scapes ще бъде преименувано на CD Projekt Vancouver.

Другият основен аспект, върху който ще се концентрират усилията, ще бъде налагането на съществени промени в разработването на гейм енджина на компанията - REDengine.

"Нашата технология REDengine ще бъде подобрена и централизирана, докато в същото време цялото студио ще бъде реорганизирано", обяви Михал Новаковски, част от ръководството на CD Projekt.

Той допълни още, че RPG жанра ще остане основен приоритет и по тази причина може да очакваме още игри, свързани с The Witcher и Cyberpunk.

"Ние виждаме техния огромен потенциал и искаме да увеличим обхвата им към нови области и с ново съдържание", допълни Новаковски.

Фокусът ще бъде основно върху single player изживяванията, но ще бъдат разширени и онлайн възможностите на бъдещите игри. За момента обаче не се споделят каквито и да е други подробности за тях.

От студиото също така се ангажираха и с коренна промяна на маркетинговите кампании и начина, по който ще се промотират игрите, вземайки предвид проблемите със Cyberpunk 2077.

"Бъдещите кампании ще бъдат значително по-кратки, а съдържание ще се публикува възможно най-близо до датата на премиерата, за да може то да представя реалните възможности на играта върху всяка една гейминг платформа", гласят новите планове. Това ще е свързано и с публикуване на годишни "пътни карти", които ще очертават текущия напредък в работата по дадена игра, както и какво предстои да се направи.

Подобен ход е основателен - Cyberpunk 2077 неколкократно беше отлагана, въпреки неспирната рекламна кампания и трупащите се очаквания на феновете, а това само раздразни "глада" на геймърите и ги изнерви. А в крайна сметка може би спомогна и за по-лошия прием.

И като стана дума за играта, беше пуснат и дългоочакваният пач 1.2 за нея, който поправя стотици бъгове и е с големина от 34 GB. Засегнати са голяма част от проблемите, които бяха обхванали играта, сред които множеството крашове, проблеми при превозните средства и поведението на персонажите, куестове и графични гличове.

Пускането на пача бе значително забавено, след като хакери атакуваха сървърите на CD Projekt Red и успяха да се доберат до изходните кодове на Cyberpunk 2077 и The Witcher 3.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените