Google е правописна грешка, Spotify е недочута дума

Чудили ли сте се как големите технологични компании като Sony са се сдобили с имената си?

Потребителите са свикнали с най-различните им названия и обикновено не се замислят, че те може да звучат странно и да нямат логична връзка със съответната марка.

Част от имената са взети от продуктите на компанията, други са резултат от отдавна забравени фирмени сливания, а трети са напълно измислени, несъществуващи думи.

В кръщаването на повечето технологични лидери наистина има по някой интересен и необичаен факт - ето няколко примера за това.

 

#1 e-mil 27.03.2016 в 10:28:44

За LG грешите. През 1995 станаха LG, но сливанията започват по-рано. И не се сливат две, а няколко компании - Goldstar Components, Goldstar Communications и прочие - доколкото знам всичките са дъщерни на Lak-Hui. В началото на 90-те в България вече се внасяха аудиокасети с марката "Lucky Goldstar". Бяха от най-евтините им модели с ужасно качество, но със сигурност марката вече беше на пазара. А, при Фейсбук кое е странното и необичайното? Face book си беше съществуващо понятие - биографски справочник със снимка. По-рано бяха печатни издания, но се компютризираха в университетските мрежи още, когато Зукърбърг е бил бебе. Тоест противно на вашето мнение си има ясна логическа връзка с дейността на компанията. При Майкрософт също няма нищо странно и нелогично.

Новините

Най-четените