Култът към "идеалното дупе"

Ако се чудите кое е "идеалното" тяло, което съвременните жени искат да имат, то тогава трябва да погледнете статистиките от клиниките за пластична хирургия.

Според данни от Американската асоциация на пластичните хирурзи, през 2015-та, услугата, отбелязала най-голям ръст в търсенето, е "имплант на седалищните части". Операциите по наливане на силикон в дупето са нараснали с 252% в сравнение с предходната година.

На всеки 30 минути през 2015-та година, според Асоциацията, пластичен хирург в САЩ е работил по случай, свързан със седалищни импланти или лифтинг.

Статистиката също така отчита, че докато имплантите и лифтингът на задника се радват на небивал интерес, то процедурите, свързани с гръдни импланти или операции, са започнали да намаляват.

И въпреки че процедурите по уголемяване на гърдите са превъзхождали като брой процедурите по оформяне на задните части (279 143 процедури направени за 2015-та), то спадът им спрямо предходната година е приблизително с 2%.

Фокусът върху това да имаш хубаво дупе не е нов, но определено се е циментирал на първото място сред най-желаните процедури за красота в последните няколко години. (Помните ли манията по големите дупета през 2014-та, когато серия известни жени заявиха колко много се гордеят с големите си задни части, дарени им от природата)?

Но както се случва при постоянно променящите се стандарти за красота, идеализирането на кръглия, голям задник вдъхновява особено много онези жени, които не са надарени от природата с перфектните седалищни форми.

Рекламата и маркетингът не закъсняват да се възползват от новия тренд.

Модата се предвожда от Levi's и агресивната реклама на техния модел джинси - wedgie, които подчертават дупето и са носени от американската телевизионна реалити-звезда и модел Кайли Дженър:

Снимка: Instagram

Още по-любопитното е, че новият идеал за красиви форми не включва единствено култ към голямото, кръгло дупе. Необходима и харесвана е още много тънката талия.

Следващите, които бързат да се възползват от новия модел за женска красота, разбира се, са индустриите, свързани с фитнеса и здравето.

Интересът към фитнес упражненията, които стягат задните части и работят за по-тънка талия, съответно също бележи възход.

Междувременно от чисто американска мода, култът към дупето постепенно се пренася в Европа.


В края на 2015-та група пластични хирурзи от Великобритания съобщиха за нарастване към интереса към онова, което те наричат с думите "Даш ефект".

По-досетливите лесно ще се сетят, че "Даш" идва от "Кардашиан".

Специалните пластични процедури, които съществуват от години, изведнъж набраха голяма популярност и станаха особено доходоносни за хирурзите: като например така наречения "бразилски лифтинг на седалището".

Един от водещите хирурзи в Маями - д-р Майкъл Салцхауер, дори заяви пред американското издание Mic, че идеализирането на този вид тяло е пряко следствие от влиянието на Кардашиан.

"Много млади жени идеализират телата на Ким Кардашиан и Амбър Роуз и искат да изглеждат по този начин", коментира той.

Ето какви картинки публикува д-р Салцхауер в своя Instagram

Според него допълнителен фактор, който спомага за фокусирането на вниманието към задните части, е и Instagram, тъй като снимките, които се разпространяват от модели с много последователи, често са точно в гръб, като вниманието е насочвано към дупето.

Вижте галерията.

Така че, раздирани между желанието да имитират Ким Кардашиан и нейната лесна слава и примерите на модели, които се снимат в Instagram, младите (а и не толкова младите) жени определено са подложени на нов моден натиск - който най-вероятно тепърва ще се засилва.

#1 Harry 02.03.2016 в 09:51:11

Това не са дупета, това са гъзове и дирници, латино, налагат ги защото новите "звезди" са от Латинска Америка и са ниски и трътлести, такава им е структурата, и като не могат да я променят, налагат нови естетически критерии за карсиво тяло... Знам чий почерк е това. А "Франкфуртската школа", банда марксически заговорници са променили формулата на световната революция, не пролетариата ще я прави, а малцинствата - цветнокожи, ЛГБТ, "потиснати" жени, "тозмозени" деца, "хора с увреждания",екзотични вероизповедания...

#2 IRCPoliceman 02.03.2016 в 11:58:47

Хари ти на всяка статия ли изакваш по един тъп коментар за злите евреи? Ай стига тъпня вече! И ак ги видя че всички са от Латинска Америка. Една Дженифър Лопез и туй то! Иначе не знам кой го е кръстил това Даш ефект...тая дебелогъза мома, какво работи всъщност?

#3 Harry 02.03.2016 в 14:53:07

Проверил съм фактите, за разлика от теб. А че сегашната поп музика налагана на света от САЩ е преобладаващо латино е очевидно.

#5 Дракон с кисело зеле 02.03.2016 в 23:47:47

Harry | 02.03.201614:53 Проверил съм фактите, за разлика от теб. А че сегашната поп музика налагана на света от САЩ е преобладаващо латино е очевидно. --- Очевидно невярно, обаче, като същество от странен биологичен вид, чийто мозък е наврян дълбоко в аналното му отверстие, е напълно нормално да имаш проблеми с възприятията.

#6 паяка 03.03.2016 в 15:58:32

"Livi's и агресивната реклама на техния модел джинси - wedgie" Е може ли да сбъркаш най-известната марка дънки Levi's , въпреки че дори имаш препратка към нея.

Новините

Най-четените