Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Целувките на Benetton

Папата целува имама на Кайро

Преди години поразителните снимки на Оливиеро Тоскани изстреляха слабоизвестната марка дрехи на върха на модния бизнес и промениха ролята на рекламата в съвременния свят, но изглежда че предизвикателствата на Benetton не спират до шокиращи изображения на социални теми или пък на междукултурни различия като рекламата с три човешки сърца, на които е изписано последователно white, black, yellow.

На принципа на партизанския маркетниг, билбордове от новата кампания на марката, наречена Unhate, вече се появиха в Рим и Милано, предава La Repubblica.

В италианската столица малко след 8 часа тази сутрин на Мостът на Ангелите, на няколко крачки от Ватикана, се е появило платно, на което Папа Бенедикт XVI - глава на Римокатолическата църква се целува с Ахмед ел Тайеб - имамът на Ал Азхар, основната джамия в Кайро и най-високата институция на сунитския ислям.

На друг плакат с логото на Benetton, появил се на площад Дуомо в Милано, Барак Обама се целува китайския си колега Ху Цзинтао. Снимките са от блога на ClaudioGagliardini.

Няма информация дали зад плакатите стои Оливиеро Тоскани, който е пионерът в подобни кампании, често забранявани от правителства и провокирали обществени протести.

На сайта на италианската марка за конфекция могат да се видят кадри от цялата кампнаия, сред които целувки между Меркел и Саркози, Обама и Уго Чавес и дори между лидерите на Израел и Палестина.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
Тагове: реклама, benetton
 

Най-четените