Градската джунгла е обширно и многопластово пространство на стилово съревнование и дрескод конфронтации, а младите мъже са сред най-проспериращите агенти на промяната.
Градската мода отдавна видя сметката на монотонните и скучни стилови решения - дрескодът е витална част от усещането за космополитност.
Четири градски типажа се очертават като авангардите на модната еволюция.
Атлетичният авантюрист
Атлетичният авантюрист е софистицирана вариация на спортните маниаци от близкото минало. Той ходи на фитнес до 5 пъти седмично, плува, тича, катери планини, притежава ски и лонгборд, увлича се по бойни спортове и има вкус към по-екстремни развлечения, които често го отвеждат извън пределите на ърбан джунглата.
H&M Modern Essentials selected by David Beckham
Атлетичният авантюрист се е еманципирал от грубата стилистика на спортягите от едно време и отделя значително внимание върху своя личен стил. В града той залага на блузи и ризи в студени цветове или бяло, класически сини дънки, спортни якета, а понякога и скини джинси, чиято цел е да подчертаят доброто развитие на квадрицепсите, прасците и, разбира се, глутеусите. Атлетичният авантюрист комбинира удобството с добрия дизайн.
Корпоративният играч
Офис културата е територия на стилово съревнование, а качествената външна презентация често е асото в ръкава на младите мъже, устремени към професионалните вертикали на корпоративния свят.
Мениджърското съсловие съдържа силно амбицирани професионалисти с широка палитра от лайфстайл увлечения. Те са позитивни консуматори на различни култури в същото време фиксирани в иконографията на елегантното мъжество, изкована в Западния свят от майстори като Мартин Скорсезе, Дейвид Мамет, Оливър Стоун и олицетворена от митотворци като Богарт, Брандо, Джими Дийн, Синатра и др.
H&M Modern Essentials selected by David Beckham
Бизнес ориентираните играчи се опитват да съчетаят желанието си за нови дрескод хоризонти с класическите конвенции на своята субкултура. Елегантните ризи в светли цветове, панталоните с класическа кройка и модерните сака са основна част от арсенала на младите корпоративни играчи. Те разчитат още на блейзери с джинси, дълги якета и палта, меки шапки тип бомбе и каскет.
Умереният хипстър
Умереният хипстър е тук, за да върне добрата репутация на градската еклектика, ретро носталгията и копнежа от автентичност. Той знае, че общественото мнение се обърна срещу екстремната хипстърия, регресирала до позьорщина в стил театрален реквизит и има намерение да промени този предразсъдък. Умерените хипстъри като типаж са млади градски мъже с по-творчески професии, отдадени на каузата на свободното изразяване и използване на всички инструменти на въображението в преследване на перфектния лайфстайл пакет. Те ценят европейското кино, джаза, ходят по концерти и фестивали, пътуват много и черпят вдъхновение от разнообразието.
H&M Modern Essentials selected by David Beckham
Скини джинсите и карираните ризи, разбира се, са императивни са гардероба на умерения хипстър, но той е ангажиран още с каузата на дънковите ризи, саката, дългите палта и якета, тениските с яка или на райета и класическите пуловери.
Party animal
Отдадени поклонници на развлечението и хедонизма, "парти животните" са привлечени от нощните светлини на града, неоновия блясък на клубната култура и музикалното многообразие, съчетано с обещание за интересни нови познанства. Краят на седмицата маркира началото на важен цивилизационен ритуал, включващ социализиране в бар или пъб, последвано от посещение на лайв изпълнения или тематични дискотечни вечери.
H&M Modern Essentials selected by David Beckham
"Парти животното" има вграден радар за добри заведения и виртуална карта в главата на по-добрите клубове в града. Представителите на този типаж могат да бъдат засечени на дансинга с удобни тениски с яка или на хоризонтални райета, със зелени или сини ризи с дълъг ръкав, панталони и джинси с класическа или модерна кройка. Дрескод решенията им са в съзвучие с природата на конкретното парти и понякога отговарят на профила на музиката, която ще пълни ушите им и ще направлява движенията им в затъмнените клубни пространства.
В текста има продуктово позициониране.