Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания

Концептуалният автомобил събира мощност и стабилност в едно. Снимка: Lamborghini
Концептуалният автомобил събира мощност и стабилност в едно.
Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания Снимка: Lamborghini
Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания Снимка: Lamborghini
Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания Снимка: Lamborghini
Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания Снимка: Lamborghini
Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания Снимка: Lamborghini
Lamborghini Huracan Sterrato - спортен звяр за офроуд изживявания Снимка: Lamborghini

Когато чуете Lamborghini, едва ли си представяне прашно офроуд пътуване. Компанията е известна най-вече със спортните си автомобили, а не с офроуд машини (да не забравяме L002, но той не е кой знае колко спортен).

Lamborghini са решили да променят това като преработят един от съществуващите си модели и създадат мощен рали мутант. Неговото име е Lamborghini Huracan Sterrato.

Концептуалният автомобил е базиран на модела Huracan Evo и използва същия 5,2-литров V10 двигател, но с множество модификации. Те са били насочени най-вече към нови настройки в търсене на по-добро сцепление и стабилност, за да може колата да се представя добре не на асфалт, а върху сурова пръст. Системата LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) предвижда следващия ход на водача, за да осигури "перфектна динамика на шофирането".

Sterrato е и с 47 мм по-високо от стандартното Huracan Evo, както и с 30 мм по-широко. Специално разработените за модела по-големи гуми осигуряват по-добра абсорбация на неравностите по пътя и по-добър контрол.

Нормално е при шофиране на италиански суперавтомобил на кален или песъчлив път, човек да иска да предпази машината си. Lamborghini са предвидили точно това, поради което кората под двигателя в случая е от алуминий. Променени са и материалите, използвани за каросерията, за да са по-устойчиви на щети, нанесени от камъни и храсти. Sterrato има и специални калници от хибридни материали - въглеродни влакна и еластомерна смола.

Допълнителните светлини за офруоуд включват LED фар на покрива и допълнителни LED фарове на бронята.

Още през 70-те години моделите Lamborghini Jarama и Lamborghini Urraco изследват потенциала за смесване на производителността на бранда с възможности за офроуд. Тестовият шофьор на компанията Боб Уолъс дори модифицира тези два модела, за да създаде два автомобила за пустинни условия - Jarama Rally (1973) и Urraco Rally (1974).

Целта на компанията е била да създаде Lamborghini "забавно за офроуд шофиране". И със Sterrato тя сякаш е била изпълнена.

Вижте повече от автомобила в галерията.

Най-четените