"Смела - това е играта на Ливърпул при гостуванията."
Трудно може да се оспорва слоганът на Nike, придружаващ новия екип на мърсисайдци за гостуванията.
Дизайнът на фланелките определено е смел.
Тюркоаз? Кой е вярвал, че отборът на Клоп ще се представя с този свят по негостоприемните стадиони в страната и Европа?
От Nike обаче излязоха с логично обяснение на избора си и твърдят, че екипът за гостуванията е начинът да се покажат на света като новия доставчик на екипировка на шампионите.
Точно това е била идеята, твърди един от шефовете на футболното звено на компанията Скот Мънсън - да изпъкне настъпването на новото време и новия съюз.
"Чувствахме, че трябва да бъдем супер уважителни към основния екип, а този за гостуванията дава повече свобода и затова демонстрирахме смелост. Смятаме, че екипът олицетворява увереността на отбора и младежкия дух на града", заяви той.