Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

4 мита за разплащателните сметки

4 мита за разплащателните сметки Снимка: ПроКредит Банк

Разплащателната сметка в наши дни е нещо необходимо, което значително улеснява ежедневието ни. Повечето хора използват банкови сметки и банкови услуги всеки ден, а дори и повече от веднъж на ден.

Въпреки това около тях продължават да витаят митове, а днес Елена и Неделчо от ПроКредит Банк развенчават четирите най-разпространени от тях.

Мит 1: Всички разплащателни сметки са еднакви.

Елена: Банковите сметки се използват за различни цели от различните потребители. Хората получават заплатата си по банкова сметка, плащат битовите си сметки или правят парични преводи. Учениците могат да получават стипендиите си по тях, студентите да получават преводи от родителите си или пък заплатата от първата си работа, а пенсионерите - пенсиите си. Няма възраст, на която банкова сметка да не ти трябва.

За различните потребители ПроКредит Банк предлага различни възможности. За хората, които използват повече банкови услуги ежедневно - правят парични преводи, плащат сметки, теглят пари в брой, пазаруват онлайн, има сметка с фиксирана месечна такса, която включва всички операции, които може да направи един клиент.

Ако пък човек използва предимно дебитна карта за плащане в магазини, пазарува много онлайн, не тегли пари от банкомат и рядко извършва преводи и трансакции, може да избере сметка без месечна такса. Ако се наложи да използва друга услуга, може да заплати само нея.

Мит 2: Ако имаш банкова сметка, значи трябва да плащаш много такси, включително и за плащане на ПОС терминал.

Неделчо: Всеки клиент може сам да избере от кой вид сметка да се възползва - с фиксирана месечна такса за всички услуги или без месечна такса, а с допълнително заплащане на определена услуга само когато тя му е нужна. С избора на услуга и подписването на договора с Банката, всеки потребител е наясно с всички условия по разплащателната сметка, които са описани прозрачно, лесно и точно. Много хора смятат, че плащането на ПОС терминали, особено в чужбина, означава сигурни допълнителни такси, но в ПроКредит Банк това не е така - нито в страната, нито извън нея. Същото важи и за онлайн пазаруването.

Мит 3: За да откриеш разплащателна сметка, трябва да отидеш до гише на банката и да занесеш парите си.

Елена: Откриването на банкова сметка може да бъде толкова лесно, колкото и използването ѝ. В ПроКредит Банк дори не е нужно да се отиде на гише на място в Банката, да се носят купчини с документи и да се чака на опашки. Целият процес е дигитализиран и става за отрицателно време, включително и подписването на договор. И сега ще попитате за дебитната карта. Тя придружава всяка разплащателна сметка, за да може всеки да разполага с парите си по всяко време и навсякъде. Пристига по куриер на адрес на клиента в съвсем кратък срок.

Мит 4: Да имаш сметка означава, че банките следят колко пари имаш и какво правиш с тях.

Неделчо: Банковата сметка е удобство за клиента. С нея той може винаги да разполага със средствата и да ги следи, а не да се притеснява как и къде да държи пари в брой. Банката е институция, която е под регулации и задачата ѝ е да обслужва и да гарантира сигурност за средствата на клиентите. Въпреки всички конспиративни теории, има закони, които гарантират сигурността на всички вложения, а за Банката е важно и абсолютно задължително средствата да са законно придобити. ПроКредит Банк е немска банка, която приема клиентите си за свои дългосрочни партньори, а те могат да са спокойни, че средствата им са на сигурно място.

Тагове: ad блок
 

Най-четените