С третото издание на коледната кампания с кауза в Моят А1 компанията продължава своята подкрепа към проект "Светулка". Тазгодишното издание на "Свързва ни доброто: Дари за здравето на децата, А1 ще удвои" отново е насочено към частните абонати на А1, които имат възможност да дарят сума по избор през приложението Моят А1 или уеб версията му.
А1 ще превърне всеки жест в двойно повече добро, като удвои всяко направено дарение за своя сметка. Набраните средства ще бъдат използвани за цялостно обновяване на детско болнично отделение в страната.
Как да дарите лесно през Моят А1
Всички частни клиенти, които имат поне една А1 услуга и активен профил в платформата, могат да дарят сума по избор, която ще бъде добавена директно към месечната им фактура за телекомуникационни услуги. Клиентите сами посочват стойността на своето дарение, като сумата не се облага с ДДС, а най-високото възможно еднократно дарение е 100 лева.
За да дарят, ползвателите на Моят А1 трябва само да кликнат на кампанията на началния екран и на финала на плащането на месечната си фактура. Процесът за дарение е максимално опростен и достъпен - нужно е единствено клиентът да използва последната версия на приложението, без значение дали е титуляр или ползвател на съответната услуга.
След края на кампанията - на 31 декември, А1 ще удвои събраната сума за своя сметка, така че да постигне двойно по-голям ефект на кампанията.
Защо А1 и фондация "За доброто" инвестират в каузата
"Подкрепата за детското здравеопазване е кауза, която традиционно подкрепяме. Трансформацията в двете детски отделения, за които дарихме, ни окрили да продължим да създаваме по-топла и спокойна среда за децата и техните родители и тази година. Щастлива съм, че с всяко следващо издание на кампанията постигаме по-голямо въздействие и ще можем да удвоим добрите жестове на нашите клиенти и тази година. Вярвам, че заедно отново ще извървим пътя на доброто", коментира Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации" в А1 България.
"Проучванията сочат, че приветливата болнична обстановка е от съществено значение за по-бързото възстановяване на децата, като същевременно тя осигурява спокойствие за родителите и по-добри условия за работа на медиците. Затова се радваме, че А1 за трета поредна година подкрепя проект "Светулка", като дава възможност на хората да подкрепят каузата само с няколко клика", допълва Надежда Рангелова, председател и съосновател на фондация "За доброто".
"Светулка" създава уютна и подкрепяща среда, където детето е поставено в центъра на лечебния процес. За да подпомогне по-бързото оздравяване на малките пациенти, като част от проекта се обновява материалната база, а експерти работят с всички страни, въвлечени в процеса на лечение, да подсигурят атмосфера на грижа и емпатия за малките пациенти. Вече са преобразени 10 педиатрични отделения в държавни и общински болници в страната.
Подкрепата на социални каузи и особено тези, насочени към децата, е сред най-значимите теми в ESG стратегията на А1. Компанията инвестира дългосрочно в подобряване на детското здравеопазване у нас, защото то е важно за цялото общество.
Устойчива промяна в детските отделения
Благодарение на двете изминали коледни кампании с кауза в Моят А1 вече са дарени 235 000 лева за подобряването на детското здравеопазване в България. Със събраните средства през първата кампания "Закръгляме в полза на доброто" през 2022 година беше трансформирано детското отделение на МБАЛ - Карнобат. Миналата година в резултат на второто издание на кампанията беше завършено цялостното обновяване на отделението по педиатрия в МБАЛ - Ботевград. Подкрепата осигурява по-добри условия за престой и лечение на над 1 500 деца годишно.
Приложението Моят А1 - управление на услугите и доброто с няколко клика
Чрез приложението Моят А1 клиентите могат не само да се включат в кампанията за по-добро детско здравеопазване до края на тази година, но и да управляват удобно и лесно своите услуги по всяко време, независимо къде се намират.
Повече информация за кампанията "Свързва ни доброто: Дари за здравето на децата, А1 ще удвои" можете да откриете на страницата на кампанията в a1.bg и в Моят А1.