4,76 милиона продадени автомобила през 2011 - това е най-доброто постижение в историята на Chevrolet, а и това се оказа решаващият принос да може General Motors да си върне първата позиция сред автомобилните производители с над 9 милиона продажби.
Увеличението при продажбите на Chevrolet е с 7,6% в сравнение с 2010 година.
GM спечели 0,4% пазарен дял, достигайки 11,9% от светованата автомобилна индустрия. Продажбите се увеличиха във всички четири региона на отчитане - Северна Америка, Южна Африка, Европа и Международни операции, като GM продаде общо 9,025,942 автомобили в сравнение с 8,385,484 през 2010.
Пазарът в САЩ бе водещ за марката Chevrolet с общи автомобилни продажби в размер на 1 775 812 броя - с повече от 13 процента по-висок резултат от този през 2010 година. В Китай бяха регистрирани рекордни продажби от 595 068 броя или 9.5 процента ръст в сравнение с предходната година. Сред другите пазари, отчели по-съществено покачване на продажбите на годишна база са този във Виетнам (79 процента), Русия (49 процента), Турция (30 процента) и Германия (21 процента).
"Впечатляващият ръст на продажбите на марката Chevrolet както на утвърдените, така и в развиващите се пазари е резултат от силната нова продуктова гама, която отговаря напълно на разнообразните нужди и очаквания на потребителите в различните части на света," заяви председателят на управителния съвет и главен изпълнителен директор на GM Дан Акерсън. "Наред с рекордните продажби на Chevrolet, цялостната продуктова гама на GM отговаря на нуждите на клиентите за икономични и надеждни автомобили."
Chevrolet разширява своето глобално представителство, предлагайки автомобили като Cruze, Aveo (Sonic) и Spark, новия „световен" модел от в средния клас Malibu, както и crossover-модели и пикапи като Orlando и Colorado, създадени за разнообразните пътни условия и предпочитания на потребителите на пазарите по целия свят.
Компактният седан Chevrolet Cruze играе водеща роля в продажбите на марката на световните пазари с обем на продажбите от над 670 000 броя през 2011 година - резултат, който го превръща в бестселър сред моделите на Chevrolet по света с повече от 1,13 милиона продажби след официалната му пазарна премиера през 2009 година.
На пазара в САЩ Chevrolet е най-добре продавания модел леки автомобили през 2011 година - до голяма степен благодарение на успешното представяне на модела Cruze.
Повече от 15 пазара отбелязаха рекордни за марката Chevrolet продажби през 2011 година, като най-големите ръстове на годишна база са регистрирани на пазарите в, Перу (81%), Виетнам (79%), Tайланд (57%), Южна Африка (50%) и Израел (46 %).
С навлизането във второто столетие от своята история, Chevrolet продължава все повече да се развива и утвърждава като глобална марка, с над 60% реализирани продажби извън пределите на пазара в САЩ.
Двата най-големи пазара за GM през 2011 година бяха Китай, където GM и нейните партньори увеличиха продажбите си с 8.3 процента на годишна база, достигайки обем от 2 547 203 автомобила, както и пазара в Съединените щати, където марките на GM отчетоха 2 503 820 продадени автомобила или ръст в размер на 13,0 процента в сравнение с 2010 година. GM заема ролята на пазарен лидер и в двете споменати държави.