Разврат и содомия се леят от (вече свалени) билбордове във Варна и Бургас.
Двама мъже или две жени на снимките се прегръщат, без да се крият в някой тъмен ъгъл от срам, че са от един и същи пол и се обичат.
Напротив, застанали са спокойно пред Народното събрание и Народния театър. Натрапват си сексуалната ориентация, както обичат да казват мнозина.
Минувачите покрай билбордовете са в шок, подават жалби до общината, по-изнервените заливат с черна боя и разкъсват ядно винила, а източникът се оказва проектът "Заедно за правата на ЛГБТИ хората в България" на фондация GLAS.
Конкретната цел е борбата с хомофобията, която, както се видя, упорито отказва да напусне пределите на страната.
Като в лош виц въпросната кампания постигна обратния ефект и отприщи колосална вълна от хомофобия.
Новината за билбордовете, на които са покзани прегърнати еднополови двойки, накара българинът с будна съвест и морал да спре за малко ремикса на "Едно Ферари с цвят червен..." или "Ще ти пръсна дисплея и панела" и да се ослуша.
И той не само се ослуша, но и се притесни - най-вече за децата, разбира се.
"Правим го за децата" е звучен рефрен, който редовно се повтаря от псевдоморалистите, само че, уви, е крайно лицемерен мотив за действие. Докато кадри с хомосексуални хора карат много българи да пишат виртуални петиции, да мацат с боя и да късат, реклами със сезон на дините и страсти на кристали им се виждат напълно приемливи.
И това е по-голям проблем от няколко билборда с напълно облечени влюбени от един и същи пол, чиито лица дори не се виждат.
Чифт достижения на пластичната хирургия и доктор 906090, изпъчени гордо в оскъден бански, отдавна не правят впечатление и не възмущават никого, независимо дали промотират автомобилни гуми, климатици или хамбургери. Никой не се притеснява, че те ще възпитат у сина му афинитет към пошлостта, кича и жените с вид на опитна актриса от жанра за възрастни.
Или че ще накарат дъщеря му при първия удобен момент да си поиска като подарък за пълнолетието или бала именно това - нов, огромен бюст, който да носи като по рекламите, плюс опаковка перхидрол, с която да постигне и съответстващата прическа.
"Няма страшно, това е просто любов" се оказа наистина страшно - по-страшно от доста по-нелицеприятни, макар и "хетеросексуални" в същността си кампании.
Ежедневното натрапване на неприемливи и като външност, и като поведение типажи бива отминато със стоическо спокойствие и снизходителна усмивка. Та това е просто реклама, хайде да не преиграваме, да не сме на Запад... В същия момент кадри с нещо напълно естествено, а именно любовта, била тя и хомосексуална, са повод за грандиозен скандал, подхранван от мантрата "Правим го за децата...".
Така изведнъж по средата на декември България започна да се усеща като на Запад. Там искат да забранят иначе веселата коледна песен "Baby, it's cold outside", защото намеквала за злоупотреба с жената след пиене на повечко алкохол.
Но веднага след това ще чуете някоя устата рапърка като Карди Би или Ники Минаж, които подробно обясняват какво точно искат да им се случи в леглото.
И тук възприехме това двуличие, на когото - както му е удобно.
Кампания с еднополови двойки е повод за всеобщо вайкане какво ще кажем на децата, как ще им обясним. А всъщност какво казвате на децата си, когато излезе поредният билборд на някоя силиконова красавица и те ви питат тази кака защо няма дрешки?