27 години сред лидерите в индустрията, независимата медийна агенция Аргент продължава да разширява дейността си и се превръща в АРГЕНТ ГРУП.
Промяната на името е част от по-широк проект за нова бранд-структура на компанията, която надгражда досегашната си позиция, като увеличава портфолиото на предлаганите от нея услуги в областта на медийните комуникации.
Те ще бъдат предоставяни в специализираните подразделения: Argent Media (за цялостно медийно обслужване), Argent Digital (специализирано в областта на дигиталните комуникации) и Argent Data (за анализи, проучвания и специализирани инструменти).
"От основаването си през 1995 до днес, Аргент е независима медийна агенция от първите в бранша и като развиваме себе си, развиваме и рекламния пазар у нас", каза Владимир Денев, съосновател и управител на Аргент.
"Родена в България, но и глобално свързана като един от основателите на международната верига Local Planet, нашата компания е от лидерите, които имат свободата да правят нещата по свой начин, за да може да предложи на клиентите си непобедимо добри условия. Оптимизираните цени са само една част от уравнението", допълва той.
Денев посочва още: "Клиентите очакват бързина и гъвкавост в решенията и условията, както и фокус върху по-голяма добавена стойност, които да го допълват. Затова и се стремим да отговорим на техните нужди, демократизираме достъпа до услуги, инструменти и данни, до водещо know-how, които водят до ефективна комуникация и измерими резултати".
"Ние рядко говорим за себе си и предпочитаме работата ни да го прави. Сега обаче навлизаме в нов етап от развитието на бизнеса ни, разширяваме дейността си и използваме този повод, за да напомним на пазара, че АРГЕНТ е най-добрата алтернатива за клиентите, които не търсят най-"безопасната" опция, а най-ефективното решение", казва още той.
"Ние сме насочени към онези, които търсят резултати и експертиза, и са готови да ни се доверят да ги преведем през познатите и непознатите за тях територии на медийните комуникации, за да постигнем заедно бизнес целите им."