Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ким Кардашиян отново ядоса климатичните активисти

Кардашиян предлага богат асортимент бельо, направено най-вече от найлон Снимка: Getty Images
Кардашиян предлага богат асортимент бельо, направено най-вече от найлон

Понякога дори появата на Ким Кардашиян пред камерите може да предизвика скандал.

А когато риалити звездата представя нов сутиен с изкуствени зърна, които съвсем умишлено да прозират под блузите, няма как да няма обидени. Сутиенът е част от новата колекция на Кардашиян за собствената ѝ марка бельо - Skims.

Рекламни лица на бранда са имена като актрисата Ким Катрал, певицата Дуа Липа, колежката ѝ Нели Фуртадо и още куп известни жени.

Ким Кардашиян обаче лично рекламира новия сутиен с думите, че "независимо колко е горещо, ще изглежда, че ви е студено".

Видеото е оформено като измислен урок, в който инлфуенсърката носи диоптрични очила и въпросния сутиен и обяснява, че нивата на океаните се покачват, ледниците се топят и, понеже тя не е учен, ще помогне по друг начин.

"Другият начин" е въпросното бельо с предизвикателни вградени зърна, които ясно се очертават под дрехите и по мнение на Ким са секси. Климатичните активисти обаче далеч не са на нейното мнение.

Катя Муурман, основател на екологичното списание No Kill Magazine, пише в профила си в LinkedIn, че изобретението на Кардашиян "не е секси, а е просто тъпо". Муурман е категорична, че в опасността, която грози Земята, няма нищо секси, смешно или еротично.

Други критикуват Ким, защото и сутиенът, и голяма част от колекциите на Skims са изработени от изкуствени материи.

Кардашиян предлага богат асортимент оформящо бельо, което е направено най-вече от спандекс и найлон. И двете материи се получават от изкопаеми горива, а и са трудни за рециклиране след употреба.

"Има нещо ужасно вбесяващо в това най-влиятелната жена в САЩ да използва климатичната криза, за да си рекламира сутиените", обяснява още Муурман.

Пред Vogue Business говорители на Skims посочват, че компанията дарява 10 процента от приходите си на неправителствената организация за опазване на природата "1% for the Planet".

Друг 1 процент от приходите се разпределя и към други екологични организации, които се борят именно с климатичните промени.

Някои фенове на Кардашиян и на марката ѝ бельо намират тази благотворителност за напълно достатъчна - все пак има фирми, които не правят и това.

Муурман обаче има отговор и по този въпрос - убедена е, че никой не бива да взима дарения от риалити звездата, поне докато тя не покаже повече загриженост за планетата.

 

Най-четените