Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Плешивият Дъг от House of Cards хейти хората с коса

Кой по-добър да ти каже, че трябва да цениш косата си и да се грижиш за нея, от един вече оплешивял мъж?

Това изглежда е идеята зад новата рекламна кампания на щатската верига фризьорски салони Supercuts.

Новото рекламно лице на компанията е актьорът Майкъл Кели, познат на зрителите с ролята си на Дъг Стампър – вярната дясна ръка на Франк Ъндърууд (Кевин Спейси) в сериала House of Cards.

В рекламните спотове на Supercuts Кели, който отдавна се е простил с по-голямата част от косата си, не крие своята неприязън към хората, които все още имат коса. Не харесва най-вече тези, които не обръщат внимание на окосмението на главите си и се отнасят с него неуважително.

Как? Подстригвайки се сами, бръснейки главите си, пренебрегвайки грижата за косите си и пр., без да съзнават какви късметлии са, че изобщо имат нещо на главата. Съветът, естествено, е, че трябва да посетят Supercuts, а посланието – "Не приемайте косата си за даденост".

Сериозното изражение на Кели и сухото поднасяне на реплики, добре познато на феновете на House of Cards, носят изненадващо сполучлив комедиен ефект в рекламите, дело на продуцентската компания O Positive.

В друг рекламен клип актьорът посещава двама братя. Единият от тях е на път да обръсне главата си заради облог, свързан с видео игра. Кели им обяснява, че ако имаше коси като техните, е щял да отиде при специалист, който да му направи невероятна прическа.

В трета реклама борецът за справедливо отношение към косите заговаря непознат мъж в метрото и му обяснява, че по-лошото от това косата ти да е непослушна, е да я няма изобщо. Актьорът, все така сериозен, обяснява, че когато отиде във фризьорски салон, хората там си мислят, че всъщност е търсил клуба по карате в съседство.

Друг плешив мъж на близка седалка го подкрепя за тъжната реалност в живота на хората като тях.

Създателите на рекламната кампания споделят пред AdAge, че целта е не само да се рекламира веригата фризьорски салони като предоставяща достъпна услуга, но и да покаже на следващото поколение мъже каква е реалността, с която може да се сблъскат някой ден.

Въпреки че в България няма Supercuts, не приемайте косата си за даденост.

Най-четените