BMW отбелязва 100 години от създаването на марката

По случай 100-годишнината от създаването на марката БМВ, българското представителство на бранда изнесе интересна информация за бъдещето на номер 1 премиум бранда у нас.

Новата стратегия на марката от тази година, Number 1 Next Strategy, се фокусира върху индивидуалната премиум мобилност на утрешния ден, работейки в посока подобряване на общуването между клиентите и автомобилите. Разбира се, това означава акцентиране в сферата на електрическата мобилност, която по думите на изпълнителния директор на БМВ-България Александър Миланов, „все още е в детските си обувки като дял от пазара, но предстои да се развива все по-активно". Освен това, от БМВ работят и в посока автономно шофиране с новата 5-та серия. Разбира се, автономната мобилност все още подлежи на дефиниране на морални ценности и създаване на регулаторна среда, но това не променя факта, че технологиите целенасочено и с устрем вървят в тази посока.

До края на август резултатите на марката за 2016г. са впечатляващи. 1 508 659 БМВ-та са продадени в световен мащаб, като 45% от общата реализация на продажбите е в Европа.

В България до момента има продадени 541 автомобила БМВ, 46 - MINI, и 42 мотоциклета БМВ Motorrad. Очаква се до края на годината продажбите у нас да достигнат едноцифрен ръст спрямо предишната. Интересно е, че най-продаваните БМВ автомобили са от Х серията, а най-търсеното MINI, е култовият модел Countryman.

Освен това, БМВ-България усърдно развиват дилърската си мрежа. Варненското дилърство е второто (след софийското), което предлага и моторите Motorrad, които търсят все по-широко разпространение, а до края на 2017 очакваме отварянето на още едно дилърство в София.

Другите интересни новини около марката са свързани с участието й на Автосалон Париж 2016, който започва този четвъртък. Автомобилите БМВ отново ще бъдат в самостоятелна зала, предстоят две премиери. Едната ще бъде на обновеното Gran Turismo, което се радва на добра популярност, а другата - на още един автомобил от Х-семейството. Освен това, авто феновете в Париж ще могат да видят новия Clubman John Cooper Works, MINI 7, съблазнителната четвърта серия на БМВ в червено и прогресивният бизнес седан 5-series.

 

Новините

Най-четените