Мишел Обама го направи отново. Остави се в ръцете на Джейсън Ву да я облече и за втората клетва на съпруга й. Този път цветът бе ярко червен и, когато президентската двойка танцуваше на вечерния бал, първата дама повече се открояваше.
Мишел изстреля Джейсън към славата и червените килимчета, когато го избра за дизайнер на роклята й за клетвата на Обама през 2009 година. Доверява се на 26-годишен младок, създал и представил едва три години по-рано първата си модна колекция.
CNN твърди, че за втората церемония Мишел избирала от 15 дизайнери, подбрала двама и накрая заложила отново на Ву.
Първата дама на САЩ не е длъжна на нито едно от големите имена в модата. Така че е в пълното си право да избере непопулярен дизайнер. В случая на Джейсън Ву това вече се описва като „Ефектът на Мишел".
Финансистът Дейвид Йермак твърди, че предпочитанията на първата дама се отразяват неизменно на модния бранш. „Тя има голямо влияние върху продажбите. Ако тя избере най-добрия дизайнер два поредни пъти, това му придава още по-голяма сила", твърди Йермак.
От началото на седмицата Джейсън Ву е такава личност. Самият той твърди, че все още търси собствения си стил. Затова и дрехите му не спазват точно утвърден стил.
Историята му също е пълна с обрати. Джейсън е едва на 9 години, когато емигрира от Тайван. Започнал да шиене кукли, за да учи скулптура в Токио. На 16-годишна възраст става дизайнер на свободна практика на детски играчки. Решил, че модата е негова страст и се преместил на учи в Париж.
30-годишният Ву притежава собствена модна къща, а не империя с приходи от милиарди долари на година. Представете си, че той бе дизайнер на някоя култова марка. Тогава първата дама нямаше да е облечена от еди-кой-си, а от един етикет, вървящ с огромни приходи и, разбира се, с набъбнали акции.
Може би това е провокирало първата дама да се огледа за нещо по-скромно. Всеки сам може да прецени дали изборът й е правилен.
" Ву притежава собствена модна къща, а не империя с приходи от милиарди долари на година. " Ще стане и това, с такава реклама.