Направо ще ти избодат очите

Тези реклами са пример за оригинално и свежо мислене + добра реализация.

В Чехия, страната, където се консумира най-много бира на глава от населението в цяла Европа, са измислили да брандират с женско лице халбата като кампания за превенция на домашното насилие.

Идеята с кърпите е поръчана от "Жилет" и изпълнена от германската рекламна агенция BBDO Proximity. Само 12% от жените харесват мъже с "растителност" по тялото и 71.6 на сто от мъжете предпочитат добре почистена бикини зона. "Жилет" са "поръчали" тази кърпа за баня (има я и в мъжки вариант), за да ни напомнят да обърнем внимание на тези части от тялото, които е добре да бъдат почистени, преди да се съблечем. Резултатът: хиляди откраднати кърпи...

Френската Y&R е измислила кутия за пица, за да промотира новата паста за зъби Colgate Max Night. Кутията е само за доставки на пица, които се правят вечер.

Според Venetian Casino, посещенията са се увеличили с 60%, след като лентата за багаж на летищено във Венеция е била брандирана по този хващащ окото начин. Агенцията, чието дело е рекламата, е италианската AdmCom.

Durex Performa е презерватив, който съдържа специален лубрикант, бензокаин, който помага да се контролира кулминацията и да се удължи момента на удоволствие. Електронното табло, което вдига този съдия в Тайланд показва колко допълнителни минути ще се играе мачът. Разбира се, след като е брандирано с Durex, допълнителното време вече придобива друго значение. Агенцията е McCann Erickson.

Сламката е оригинално представен център за йога по идея на Лео Бърнет в Шанхай, Китай.

Тунелът, брандиран с постер на "Oldtimer", голяма австрийска верига за спирки за почивка по магистралата е изобретение на рекламна агенция Демнер, Мерличек & Bergmann, Виена, Австрия.

#2 lina 11.04.2013 в 15:41:31

Тази снимка с голия задник е великолепна и много хубаво напомня, че има и други начини да направиш кариера, защото доста хора знаят само този, обаче имам въпрос онзи гнусният със шкембето какво адвъртайзва......

#3 Оня Дето Го Трият 11.04.2013 в 15:44:27

Като гледам тия снимки и си спомням за наште реклами с "Жулието, ше ти скоча на балкона" и логото с бърканите яйца, си мисля че наште и чуждите рекламисти живеят не в различни държави или епохи, а в различни галактики направо....

#4 deowin 11.04.2013 в 19:01:39

>имам въпрос онзи гнусният със шкембето какво адвъртайзва Това беше серия - в началото слагат плакат, на който чичкото е напълно облечен и пише 'рекламирай тук'. След седмица го заменят с нов, чичкото е по потник и пише нещо като 'не, наистина - рекламирай тук'. След още седмица на новия плакат чичкото е гол до кръста.. Схващаш идеята. Свежа е.

#5 streetwolf 11.04.2013 в 20:15:43

Супер са. Такава трябва да бъде една реклама.. Е..ако не чак такава, то поне да се опитат да вложат нещо оригинално. Че с тия прахове за пране,дето се вадят от дамски чанти става прекалено вече. Сетих се за рекламите на Флирт

#6 lina 11.04.2013 в 21:56:06

Лелееее, дано се е намерил някой да побърза да рекламира на мястото, преди чичката да е стигнал докрай, защото иначе уДжасТ.....

Новините

Най-четените