Рекламите и логата на брандове са около нас всеки ден дотолкова, че спираме да им обръщаме особено внимание.
За нас нахапаната ябълка на Apple или стрелката на Amazon са разпознаваеми, но рядко се замисляме върху тях.
Оказва се обаче, че някои от най-популярните лога крият неподозирани послания.
Нека не забравяме, че зад дизайна на всяко лого стоят часове и дни труд и размисъл, както и десетки, ако не и стотици отхвърлени скици и макети.
Никой не знае колко точно предложения са били отхвърлени, преди да стигнем до логата, каквито ги познаваме днес.
По тази причина понякога нещата далеч не са такива, каквито изглеждат на пръв поглед, а някои от закодираните идеи на графичните дизайнери могат да бъдат откровено изненадващи.
Какви са скритите послания в 10 от най-известните брандове - можете да видите в галерията.