Водещата световна марка смарт устройства OPPO предлага нови начини, по които феновете да изживеят футболните мачове от европейските клубни турнири.
Компанията поднови партньорството си с УЕФА за още три сезона и ще продължи да използва иновативните технологии в своите смартфони, слушалки и смартчасовници, за да доближи още повече зрителите до големите футболни събития.
Партньорството с европейската футболна централа обхваща редица турнири, сред които Шампионската лига, Суперкупата на Европа, финалите на Шампионската лига по футзал и финалите на Младежката лига на УЕФА.
Вече две години марката е партньор с УЕФА, а сега предлага и чисто нови функции в устройствата си, демонстрирани лично от легендарния Икер Касияс, които да позволят на феновете още по-качествено улавяне на любимите моменти от терена.
На събитието по случай подновяване на партньорството, бившият вратар на Испания и Реал Мадрид показа функцията AI Studio, която заедно с AI Eraser дава допълнителни възможности за обработване на направените на стадионите снимки.
С над 10-те си години опит в мобилните технологии за изображения, OPPO създава за футболните запалянковци и специалния Matchday Phone, който ги приближава повече от всякога до случващото се на терена.
Когато привържениците изживяват някои от най-големите футболни събития на живо на стадиона, те искат да запечатат любимите си моменти с топ качество и да ги споделят онлайн в пълния им блясък. OPPO им дава възможност да направят точно това с мощните технологии в своите устройства.
Смартфоните на компанията са изключителни за телефотография и нощна фотография. Това означава, че феновете могат да снимат отдалеч и отвисоко по трибуните при слаба светлина и въпреки това да получават изключителни изображения с впечатляващи детайли и ярки цветове.
Спектакли като тези от Шампионската лига са изпълнени с исторически моменти, които си заслужава да бъдат заснети детайлно и безкомпромисно, а OPPO предоставя всичко необходимо за тази цел.
Още от пускането на първия си мобилен телефон Smiley Face през 2008 г., OPPO се стреми към иновации и съвършенство в естетиката. Днес многобройните устройства на OPPO са водени от сериите Find и Reno, а компанията оперира в над 60 държави и предлага също интернет услуги и операционната система ColorOS.
"През последните два сезона смартфоните и технологиите на OPPO обогатиха изживяването на феновете на Шампионската лига със своите усъвършенствани възможности за изображения и AI", казва маркетинг директорът на УЕФА Гай-Лоран Епщайн.
"С нетърпение очакваме да надградим това сътрудничество, за да осигурим възможността повече хора да усетят страстта на футбола", допълва той.
"Сътрудничеството ни с УЕФА през последните две години подчертава нашите общи ценности за свързване и вдъхновяване на фенове от всички поколения", посочва Били Джан, президент на отдел "Международен маркетинг, продажби и обслужване" на OPPO.
Той набляга и на друга основна мисия за компанията - отделянето на повече ресурси за подкрепа на младите играчи и глобалната футболна общност.
През следващите години OPPO ще стартира програми за развитие на младежкия футбол в страни като Испания, Мексико, Египет и Китай.
Чрез тези инициативи OPPO и УЕФА ще осигурят ресурси и подкрепа на млади футболисти и обществени футболни клубове, за да ги вдъхновят да преследват своите мечти.
Така OPPO показва ангажираността си и към спорта за деца и юноши - там, където възникват и се формират бъдещите звезди, все още далеч от блясъка на евротурнирите.
И където спортът изгражда не просто бъдещи играчи, а личности с характер и качества във всяка сфера от живота.
Разгледайте продуктите на OPPO на oppostore.bg