Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За смелостта да отвориш нова страница в живота си

За смелостта да отвориш нова страница в живота си Снимка: Kaufland България

Ако има един важен урок, който Николета Стоева е успяла да научи за своите 23 години, то това е, че човек не трябва да се страхува от големите промени, а възможността да отвориш нова страница понякога може да те отведе към истинското ти призвание.

За нея това е дигиталният маркетинг. В момента тя се занимава именно с това в Kaufland България, като по думите ѝ тази работа е нещото, което я кара да се чувства най-много в свои води. До неотдавна обаче Николета върви по съвсем друг път.

Тя следва специалност "Международни икономически отношения", но това, което едно време е звучало завладяващо и интересно, на практика не оправдава очакванията ѝ. За кратко дори опитва да се занимава с програмиране, но открива, че определено не е "нейното нещо". Така решава да рискува.

"В предпоследния семестър на бакалавърската програма си промених и специалността, и университета. Това беше доста трудно решение, тъй като беше голяма промяна, но в крайна сметка се доверих на интуицията си и се пренасочих към маркетинга", обяснява Стоева.

Но именно този ход я отвежда към сегашната ѝ работа. Нейна колега в новата специалност, която работи в Kaufland, изнася презeнтация пред курса за работата си там, описвайки ежедневните си задачи и принципите на работа в компанията. Това успява да спечели Николета и тя решава да се пробва.

"Стори ми се изключително вълнуващо. Вече имах желанието да видя как се случват нещата в света на реалния бизнес, а и това щеше да е първата ми сериозна работа", обяснява тя.

Първата крачка е да започне като стажант в отдел "Подбор и работодателска марка" - място, което ѝ дава възможност да развие както умения в човешките ресурси, така и в областта на маркетинга. Така от началото на 2021 г. Николета е част от семейството на Kaufland България.

Снимка: Kaufland България

"Беше вълнуващо, защото имах възможността да трупам знания в две направления и съответно да развивам различни умения. По този начин няма шанс човек ежедневно да извършва едни и същи дейности и да влезе в коловоз", разказва Стоева.

В момента стажът е вече зад гърба ѝ и Николета работи в отдела по дигитален маркетинг - нещо, което от самото начало я привлича с възможността да комуникира с множество хора и да участва в създаването на имиджа на компанията.

"Допреди да започна да работя тук, не си бях давала сметка колко много усилия и мисъл са вложени във всеки един маркетингов и комуникационен проект. Но когато участваш в осъществяването му, е много удовлетворяващо да видиш крайния резултат от работата си", споделя тя.

Снимка: Kaufland България

Именно това за нея е и най-голямото удоволствие - да излезе извън зоната си на комфорт, да се сблъсква с нови предизвикателства и да учи нови неща. Това получава както от работата с колегите си - "истински професионалисти" - но също така и от основното си хоби - пътуванията.

"Обичам да пътувам, дори да е някъде наблизо. Просто обичам да се откъсна от ежедневието и да намеря нещо ново", коментира тя.

Към това прибавя и любовта към спорта, към кулинарните експерименти и срещите с близки и приятели. Това са любимите й занимания, които ѝ помагат да намери своя вътрешен баланс - нещо, което Николета казва, че цени дълбоко и търси в работното си място.

По думите ѝ в Kaufland тя намира именно това - знанието, че работата може да е динамична и донякъде напрегната, но когато работният ден приключи, тя разполага с времето си. За един млад човек подобна възможност да разполагаш с времето си е нещо изключително важно.

"Един от факторите, който ми помага да запазя баланса между работа и личен живот, е възможността за работа от вкъщи. Покрай пандемията и необходимостта от минимален брой хора в офис помещенията, с колегите се редуваме в присъствената си и дистанционна работа работа. Това за мен е златната среда и оценявам тази възможност", казва Стоева.

Снимка: Kaufland България

По думите ѝ това, което цени най-много в сегашната си работа, е възможността да се учи и да напредва. Както и това, че има сигурността, че може да го направи стъпка по стъпка.

"Много се радвам, че стартирах работата си като стажант, тъй като вярвам, че това е един добър и плавен преход, който носи много позитиви. Човек успява по този начин да вземе максимума от всяка стъпка в своето развитие и да научи и да осмисли различни уроци", обяснява Николета. Допълва, че в дигиталния маркетинг е намерила ниша, в която иска да се развива.

За тези, които тепърва се колебаят дали да кандидатстват за работа в Kaufland, Ники има съвет - нека опитат и също като нея да отворят нова страница в живота си. Подчертава, че компанията предлага сигурност, спокойствие и възможност за работа с чудесни колеги, които винаги ще ти помогнат в по-сложна ситуация.

Откриването и развитието на още такива хора е цел и на работодателската кампания "Време е за ново начало" на Kaufland България. Темата на разговора ни със Николета Стоева - "Отвори нова страница", е и едно от посланията на тази кампания.

Защото успехът в работата идва, когато си даваш възможност да натрупаш опита и познанията, които да те превърнат в истински професионалист. Новото начало е трудно за всеки, но когато имаш правилния партньор до себе си, резултатите неминуемо ще дойдат. Повече за кампанията и възможностите за работа в Kaufland България може да прочетете тук.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените