Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новата Acura Integra - малко "Против" и много "Страхотна е"

Да, новата Integra не е онази Integra, която едно време представиха от Acura.

Някои откровено не я харесват и смятат, че е просто поредната вариация на Honda Civic, с която производителят не иска да поема твърде големи рискове. Други смятат, че истинската Integra задължително трябва да е купе, а не хечбек.

Трети са напълно доволни от това, което виждат - спортен, агресивен хечбек, който носи почерка на Acura.

Ясно е, че луксозният бранд на Honda за пореден път ще се разграничи от собствениците си и ще се опита да даде на клиентите си усещане за повече лукс и ексклузивност. В случая сайтът на Acura Integra намеква, че колата ще бъде издадена "в ограничени бройки", без да се посочва колко точно ще са те.

Първите модели на новата Integra са в добре познатия жълт цвят, с който беше и оригиналът. Фаровете обаче са съвсем различни - остри, издължени, с агресивен и отличителен вид. Задната част също няма нищо общо нито с предшественика, нито с братовчеда Civic, и е по-изчистена и стилна.

Снимка: Acura

Двигателят е от серията на Honda - Civic Si, и по тази причина се хвали с най-малко 200 конски сили. Купувачите ще могат да избират между шестстепенна ръчна скоростна кутия или автоматик, за който не се уточнява колко скорости е.

За сметка на това Integra вече направи няколко кръгчета на пистата Дейтона, където феновете видяха малко повече подробности за колата.

Както отбелязват от Car and Driver, автомобилът има напълно завършен вид, а не такъв на прототип. Интериорът също изглежда напълно завършен в малкото налични кадри, които показват черно-бежова цветова схема, спортни предни седалки и предно табло, сходно с това на последния Civic.

Екранът на инфотейнмънт системата е 9-инчов, като под него се намират аналогови бутони за контрол над температурата и други опции. Формата на волана също е идентична и при нея няма особени изненади - стандартен кръгъл волан с бутони за контрол.

Снимка: Acura

Като цяло Acura Integra изглежда по-ефектно, луксозно и елегантно от Honda Civic, което е напълно очаквано. Цената също е по-висока и започва от 30 хил. Долара за най-базовата версия. Автомобилът ще се предлага и с допълнителен спортен пакет, както и с озвучаване от по-висок клас за мераклиите.

Поръчките за Integra започват още този март месец, а първите бройки ще са при клиентите до есента.

Целта на Acura е по-късно през пролетта на тази година моделът да е наличен за закупуване и в оторизираните автосалони, предимно в САЩ, Австралия и Западна Европа.

След като бъдат преодолени пандемията и недостигът на чипове, е много вероятно Integra вече да се произвежда в неограничен брой коли. Но дотогава има известно време...

 

Най-четените