Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Българският туризъм подозира хибридна атака срещу него

Браншът обмисля различни начини да се рекламира в чужбина Снимка: iStock
Браншът обмисля различни начини да се рекламира в чужбина

Министърът на туризма Зарица Динкова подозира, че срещу българския туристически бранш се води хибридна кампания след взрива на язовир Нова Каховка.

В ефира на bTV тя допълни, че водата на Черно море е чиста и трябва да се защитава България като добра туристическа дестинация. Динкова предвижда, че ще има добър летен сезон по родното Черноморие.

През идната седмица министърът е в Германия, където ще прикани немските туристи да посетят страната ни.

Динкова е категорична, че България трябва да бъде рекламирана по всички възможни начини. По нейно мнение голяма част от българските туристи избират Черноморието, а във вътрешността на страната идват и гръцки туристи.

Тя припомни, че един от най-големите проблеми на бранша е липсата на квалифицирани кадри, но уточни, че това е проблем не само в България, но и в цяла Европа.

В същото време започна информационна кампания под надслов "Чиста е", която цели да убеди потребителите, че водата на Черно море не е замърсена. Зад нея стоят мениджъри и собственици на хотели по Черноморието, които с лицето и името си гарантират за чистотата на водата.

Членове на кампанията призовават всеки хотелиер да се включи, като изпрати своя снимка, нагазил в чистата морска вода.

Концесионерът на плажа в Слънчев бряг пък призова за друг тип реклама - българи в чужбина да рекламират страната си.

Кирил Спасов пред bTV признава, че сезонът в курорта започва слабо, но много българи пътуват и могат да рекламират България пред чужденците.

Според него българските плажове са по-различни от тези в съседните държави, защото към родните плажове има съвсем различни изисквания.

 

Най-четените