Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Хазартният бранш обмисля да спре рекламата преди 18 ч.

Това е предложила на СЕМ Българската гейминг асоциация Снимка: Pixabay
Това е предложила на СЕМ Българската гейминг асоциация

Хазартният бранш прояви готовност да си наложи регулации по отношение на рекламата, като я прекъсне изцяло в часовия пояс между 15 и 18 ч. през деня, освен ако в този период няма спортно събитие по телевизията.

Това съобщиха от Българската гейминг асоциация (БГА) по време на дискусия свързана с хазарта в Съвета за електронни медии (СЕМ).

Предложението идва на фона на запълнения ефир с реклами на различни хазартни сайтове по време на Световното първенство по футбол.

Браншът също така се ангажира да прекъсне съобщенията за размера на джакпота и бонусите, както и рекламирането по телевизия и радио на предметни награди като автомобили.

Условието е държавното тото да отговори със същите мерки.

Друг ангажимент на хазартния бранш е участващите в рекламите да имат навършени 23 години, както и да не се позиционират рекламни продукти в близост до училища. Освен това всяка реклама ще върви с призив за разумна игра.

Освен това ще бъде спряна и работата в интернет с партньори, които разпространяват агресивни съобщения за залагане.

Според председателя на БГА Красимир Доков подобни банери не идват от хазартните оператори, а са инициатива на некоректни партньори, които отклоняват голяма част от трафика към нелегални сайтове.

 

Най-четените