Спортният телевизионен канал "Евроспорт" разкри своето ново лого и променената си бранд идентичност във връзка със Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 година.
Олимпийското лого на "Евроспорт" очертава настъпването на една нова ера за едно от най-значимите спортни събития в световен мащаб.
Логото ще фигурира по всички канали и платформи на Евроспорт в периода на подготовка и по време на Олимпийските игри през 2018 година. В месеците преди Игрите, "Евроспорт" ще излъчи повече от 100 събития на живо и по заявка, като ще осигури на зрителите достъп на всяко устройство и по всяко време.
Каналът има намерение да превърне "Пьончан 2018" в най-дигиталните Олимпийски игри, излъчвани на територията на Европа, като улови всеки момент на действие за зрителите и ги привлече към своите дигитални и социални платформи, включително Eurosport.com.
Зимните олимпийски игри през 2018-а ще бъдат и първите Олимпийски игри, които "Евроспорт" ще покаже в ролята си на Дом на Олимпийските игри в Европа.
Новото лого е вдъхновено от духа на Южна Корея. То обединява традиционното изписване на "Евроспорт" с начина на изписване на "Пьончан 2018". Присъстват и емблематичните олимпийски кръгове. Трите лога са разположени под силует на планина - традиционната локация на зимните олимпийски игри.
Логото ще бъде налично в няколко разновидности в различни палитри и ще изразява духа на модерната корейска поп култура.