Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Евроспорт" с ново лого, посветено на "Пьончан 2018"

Спортният телевизионен канал "Евроспорт" разкри своето ново лого и променената си бранд идентичност във връзка със Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 година.

Олимпийското лого на "Евроспорт" очертава настъпването на една нова ера за едно от най-значимите спортни събития в световен мащаб.

Логото ще фигурира по всички канали и платформи на Евроспорт в периода на подготовка и по време на Олимпийските игри през 2018 година. В месеците преди Игрите, "Евроспорт" ще излъчи повече от 100 събития на живо и по заявка, като ще осигури на зрителите достъп на всяко устройство и по всяко време.

Каналът има намерение да превърне "Пьончан 2018" в най-дигиталните Олимпийски игри, излъчвани на територията на Европа, като улови всеки момент на действие за зрителите и ги привлече към своите дигитални и социални платформи, включително Eurosport.com.

Зимните олимпийски игри през 2018-а ще бъдат и първите Олимпийски игри, които "Евроспорт" ще покаже в ролята си на Дом на Олимпийските игри в Европа.

"Като новия Дом на Олимпийските игри в Европа и горд партньор на най-значимото спортно събитие в света, ние искаме "Евроспорт" да се асоциира с Олимпийските игри при всяка възможност.

Тази нова бранд идентичност представя духа на Южна Корея. Надяваме се тя да стане разпознаваема сред всички фенове и да бъде отличителен белег от нашата програма за Пьончан 2018", заяви Питър Хътън, главен изпълнителен директор на "Евроспорт".

"По-малко от година до "Пьончан 2018", нашето пътешествие, целящо да преобрази зрителското преживяване по време на Олимпийските игри и да достигне до повече хора в Европа и на повече екрани от когато и да било, се развива добре.

Отдадени сме на усилията да предоставим на феновете нещо изцяло различно, да им дадем възможност да проследят историята на всеки местен герой, всеки спорт и всеки момент, който е важен за тях. Чувстваме се в идеалната позиция да постигнем това, като посвещаваме над половината от програмата си на Олимпийските игри, показвайки в нея две трети Олимпийски спортове", добави още той.

Новото лого е вдъхновено от духа на Южна Корея. То обединява традиционното изписване на "Евроспорт" с начина на изписване на "Пьончан 2018". Присъстват и емблематичните олимпийски кръгове. Трите лога са разположени под силует на планина - традиционната локация на зимните олимпийски игри.

Логото ще бъде налично в няколко разновидности в различни палитри и ще изразява духа на модерната корейска поп култура.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените