С регистрирани около 606 милиона уникални потребители, Viber се нарежда сред водещите приложения за мобилна комуникация в света.
Чат съобщения, възможност за интернет телефония, избор за изпращане на огромно количество разнообразни, разделени по теми (и най-вече безплатни) стикери, възможност за изпращане на снимки и видеа, както и доста приятна десктоп версия - какво повече може да се желае?
В Централна и Източна Европа потребителите оценяват доста високо качествата на Viber като комуникационно приложение.
Тук компанията отбелязва изключителен прираст на потребителите в региона, като се нарежда в топ три на местата по света с най-голям ръст на уникални потребители.
Тази тенденция намира отражение и в бизнес екипа на Viber.
След назначението на Атанас Райков като Генерален мениджър за Централна и Източна Европа, Viber разшири мениджърският си състав в региона с назначаването на още един българин:
Даниела Иванова на позицията "мениджър бизнес развитие".
Разрастването на екипа е част от стратегията на Viber за засилване на позициите в региона чрез използване на локален подход за изграждане на партньорства и маркетинг.
Според Ярон Шахтман, директор бизнес развитие на Viber, назначаването на Даниела Иванова е от изключителна важност за продължаването на тази тенденция в региона.
"Радостни сме, че Даниела се присъединява към нашия екип и ще ни помага да създаваме интересно съдържание и маркетинг стратегии с партньори на местно ниво", коменитра и Атанас Райков.
Като причина за назначаването й на тази позиция, той посочва нейния сериозен опит в разработването на успешни дигитални партньорства, който се допълва от сериозния й международен професионален опит.
От 3 години българката работи за SoundCloud в Берлин.
Сега тя се връща в България, за да се присъедини към екипа на Viber. Даниела ще отговаря за разработването на бизнес портфолиото на компанията, като първоначалният фокус бъде върху държавите България, Сърбия, Хърватска, Гърция и Унгария - водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база на Viber от потребители в Централна и Източна Европа.
Основна задача на Даниела ще бъде да привлече партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местните потребители и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на абонатите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.
Част от стратегията на Viber е да създава нови и развлекателни функции за абонатите и да ги включва както в използването на разнообразни забавни колекции от дигитални стикери, така и в дискусии в реално време, по-известни като Public Chats. Чрез тези "чатове" потребителите могат да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката.
"Много съм развълнувана да съм част от екипа на Viber и да работя за изграждането на нови бизнес възможности както за Viber, така и за партньорите на компанията. Моята основна задача е да създаваме интересни изживявания и добри маркетингови решения за нашите потребителите от държавите в Централна и Източна Европа, докато промотираме всички развлекателни функции на Viber ", са думите на Даниела Иванова.