Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

7 досадни навика във фитнеса, от които трябва да се отървете

За някои хора няма нужда от указания, защото са достатъчно съобразителни и знаят кое е приемливо и кое не чак толкова.

1. Мокрите уреди.

Ясно е, че всички във фитнеса отиват, за да се „поизпотят“, но това не значи, че отделената телесна течност трябва да остава по-уредите и да смущава следващия, който иска да ги ползва. Помнете, че по-голямата част от оборудването е с кожено покритие и потта ви няма да изчезна просто така. Носете си винаги хавлиена кърпа.

2. Окупирането на залата.

Всеки, който е ходил на фитнес поне няколко пъти, е виждал човек, който използва един уред, а след това сяда, за да си почине между сериите на друг.

3. Телефонните разговори.

Сред най-дразнещите са хората, които водят продължителни телефонни разговори на висок глас, вместо да тренират. От същия вид са и онези, които толкова силно са си пуснали музиката в слушалките, че всички я чуват.

4. Тежести навсякъде.

Децата, които са си разхвърляли играчките навсякъде, сега са пораснали мъже и жени, които си оставят дъмбелите из цялата зала. Всяко нещо си има място, а щангите по земята само могат да доведат до нелепа контузия на някого.

5. Да се бавите или да карате друг да бърза.

Първите са тези, които в продължение на час и половина използват един уред и карата останалите да чакат. Да, в по-големите зали всеки уред го има няколко пъти, но да не забравяме, че има и повече хора, така че почти нищо не се променя. Вторите обичат да досаждат, стоейки до някого, в чакане на реда си, което е притеснително.

6. Закъсняването. Тук става дума за уговорените групови тренировки, при които правилното разпределени на времето е от съществено значение. Винаги обаче се намира някой в повечето случаи един и същ), който да закъснее и да провали всичко. Така се нарушава планът на инструктора, както и на всички останали. А когато закъснеете с 20 мин. няма как да наваксате. Снимка: getty

6. Закъсняването.

Тук става дума за уговорените групови тренировки, при които правилното разпределени на времето е от съществено значение. Винаги обаче се намира някой в повечето случаи един и същ), който да закъснее и да провали всичко. Така се нарушава планът на инструктора, както и на всички останали. А когато закъснеете с 20 мин. няма как да наваксате.

7. Да се чувстваш като у дома.

Винаги има човек, който си се разхожда гол из помещението все едно си е в къщи. Или такъв, който се къпе по 30 минути. Няма лошо, че не се притеснявате да сте голи, но има хора, на които не им е приятно да са около хора без дрехи. Съблекалнята във фитнеса не е лична, а на всички, така че трябва да се съобразяват с много неща.

В много от фитнес залите има правила, които са поставени на места, така че всеки трениращ да може да ги види и да ги спазва, което е по-важното.

„Не пускайте тежестите отвисоко“, „Използвайте уредите по предназначение“ и т.н

За някои хора няма нужда от указания, защото са достатъчно съобразителни и знаят кое е приемливо и кое не чак толкова. Други обаче се нуждаят от сериозно превъзпитаване.

Както и на други места, така и във фитнеса си има етикет, който трябва да се спазва, за да е приятно на всички да тренират и без да се притесняват да са изцяло концентрирани върху собствената си занимания.

Никой няма да ви прати на съд, ако го зяпате през цялото време, но и със сигурност няма да му е приятно. Още по-зле е, ако решите, че може да крещите, да се разполагате в помещението, както ви е най-удобно или да прекъсвате упражнението на „колега“.

В галерията може да видите 7 дразнещи навика във фитнеса, от които трябва да се отървете.



Най-четените