Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Mercedes E-класа с двигател от Renault

Промените в Е-класата ще са повече от очакваното
Промените в Е-класата ще са повече от очакваното

Задаващият се фейслифт на Е-класата на Mercedes ще зарадва с доста промени почитателите на класическия модел на германския модел, като промените ще са много. Автомобилът ще е за моделната 2013 година, но ще бъде представен по-късно през 2012, като дизайнерите обещават напълно нова предница, както и доста по-различно изглеждаща задница на колата.

Трудно е за вярване, но от настоящите екстериорни елементи, място в новата E-класа ще намерят само покрива, предните врати и прозорците. Всичко друго ще е ново или поне сериозно преработено.

Но обновената Е-класа да е моделът, който ще даде началото на революцията в дизайна на моделите на Mercedes - това трябва да стане за моделната 2014, когато ще се появят новата C-класа и новата S-класа купе.

Втората фаза от развитието на настоящото поколение на E-класата ще излезе на пазара през пролетта на 2013, комбито - през лятото на 2013, версиите AMG и 4Matic - през есента. Mercedes ще предложи и три различни хибридни версии на модела.

При двигателите на обновената Е-класа също ще е много интересно. Mercedes все още няма отговор на динамичните и мощни дизели в моделите на Audi и BMW, които са с мощност над 300 конски сили. Все пак, подобен мотор - най-вероятно V6 ще се появи за следващото поколение на модела, което трябва да е факт през 2015.

В Европа ще оцелее само един V8 мотор в гамата на Е-класата - 5,5-литровият агрегат за Е63 AMG с мощност 537 конски сили. Е500 се превръща във версия само за износ и ще се задвижва от 4,6-литров мотор с турбо и мощност 435 конски сили.

Модифицираният Е200 ще е с 1,6-литров 4-цилиндров двигател от Renault с мощност 156 конски сили. Другото ново попълнение в гамата ще е Е350  - с 3,5-литров V6 с 333 конски сили.
Единствената промяна при дизелите ще е при 300 CDI, който отпада от гамата.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените