VW Golf R420: супер GTI

GTI версията на всяко едно поколение на VW Golf бързо придобива легендарен статут сред верните почитатели на модела. Това важи за седмата генерация на Golf, но в компанията се подготвили още приятни изненади за почитателите на бързите и мощни хечбек автомобили. Концептуалният R400, показан тази година в Пекин, успя да създаде сериозни очаквания и според последните информации, добрите новини ще се окажат истина.

Това все още не е потвърдено официално от Volkswagen, но серийната версия на R400, която най-вероятно няма да се отличава с кой знае колко по-различно означение - като R420 например, ще влезе в производство още догодина.

Това ще е първият сериен модел в империята VW-Audi, който ще получи новият 2-литров бензинов турбо двигател, с който дебютира концептуалният Audi TT420 в Женева. Естествено, означението 420 подсказва мощността на мотора - 420 конски сили. Това също не е потвърдено официално, но е почти сигурно, че колата ще се предлага със задвижване 4х4, което дава оптимална възможност за използване на сериозната мощност. Максималният въртящ момент на мотора ще е 450 Nm.

Интересното е, че най-вероятно R420 няма да се различава кой знае колко на външен вид от популярните и по-достъпни версии GTI и R, все пак обаче очаквайте нов заден спойлер и нов сплитър под предната броня - аеродинамиката определено ще има по-важна роля за осигурява на стабилността на новата кола.

Допълнителни подобрения ще получи и спирачната система, но с това май ще се изчерпят промените, свързани с R420. Според източници от Волфсбург, в този случай не става въпрос за ограничена серия на модела, а за версия, която ще върви заедно с останалите на поточната линия.

Добрите новини не свършват дотук - най-вероятно премиерата на R420 ще е на автосалона във Франкфурт през септември догодина, а преди края на 2015 ще започнат и доставките на колите на първите клиенти.

Според някои германски издания, цената на R420 ще е под 50 000 евро, като засега прогнозите са, че и в останалите държави в Европа цената на колата няма да е много по-различна.

#1 Borracho 12.11.2014 в 19:20:52

Качеството на VW е трагично от много години насам. Особено пък един такъв "изцеден" голф - сигурно разочарование за "щастливците". 20000 км ще върви и след това всеки месец по 3-4 дена в сервиза

#3 Borracho 13.11.2014 в 08:12:54

Павуре, и накрая излиза че тайландския работник на тойота пак прави по-читава кола от до бре платения си, розов, рус колега от 4тия Райх

#5 Citizen X 21.11.2014 в 14:43:21

ПеУнишки, коуега, Пеунишки...

Новините

Най-четените