Кой има право да е Материално момиче

Американски съдия е насрочил съдебно дело за името на модната линия на Мадона и дъщеря й Лурдес „Material Girl", съобщи BBС. Очаква се то да започне през октомври.

Миналата година търговската марка LA Triumph заведе дело срещу компанията на певицата с обвинението, че тя продава стоки със същото име от 1997 г. и притежава запазената марка.

Адвокатите на Мадона оспорват твърдението, като заявяват, че певицата е "старши ползвател" на запазената марка, след като я прави известна с хита си със същото име от 1985 г.

Мадона не е автор на песента Material Girl от албума Like A Virgin, който й донесе световна слава, но псевдонимът остана запазен за нея през годините, пише още медията.

Федералният съдия Джеймс Отеро не е съгласен с твърдението и спорът ще бъде решен в съда. "Изпълнението на песен не създава запазена марка", пише казва той и добавя, че тезата на подсъдимия не е правно обоснована.

Мадона често е намеквала, че съжалява, че е издала тази песен, тъй като посланието й противоречи на предпочитания от нея образ на силна, независима жена.

Независимо от това съдебните документи показват, че компанията й MG Icon твърди, че "Мадона е материалното момиче" (Madonna is the Material Girl).

Адвокатите й допълват, че по време на нейни концерти търговски стоки с фразата са били продадени за общо 85 млн. долара, което доказва, че Мадона първа е използвала запазената марка.

LA Triumph твърди, че това доказва само, че фразата е била използвана за мърчъндайз, но не и за облекла.

Ако търговската марка за дрехи спечели, Мадона ще бъде принудена да смени името на модната линия, която се продава в американския магазин Macy's, който също е посочен като обвиняем по делото.

Миналата есен поп звездата и дъщеря й стартираха Material Girl като линия за тийнейджъри, която според изпълнителния директор на веригата Macy's Тери Лундгрен се е оказала финансов "суперудар за фирмата."

Първата колекция включва блестящи шорти, разголващи корема потници, леопардови принтове и комбат ботуши. Както обобщава журналистът от "New York Magazine" Алекс Морис, "линията Material Girl е перфектна за вас, ако сте студентка по изкуство в Ню Йорк и имате убийствено тяло". Но пък е колекция, ориентирана към ученички.

Официалното лице на Material Girl е Тейлър Момсен, 17-годишната платиненоруса звезда от Gossip Girl, чийто стил включва истински обувки на стриптийзьорка и колани за жартиери.

Като основен автор на идеята за модната линия, Лурдес блогва за нещата, които харесва - възхвалявайки високите до бедрата чорапи и пръстените за два пръста - и осигурява вдъхновение за дизайна, както и често демонстрира готовите дрехи.

Новините

Най-четените