Kaufland България дари 20 000 лв. на програмата "Топъл обяд" на Българския Червен кръст.
Средствата са събрани в рамките на кампания през месец декември, когато ритейлърът отделяше 30 стотинки от всяка продадена играчка от собствената си марка Kidland®. Събраните средства ще подпомогнат осигуряването на безплатна топла храна за ученици в неравностойно положение в цялата страна.
"Изключително сме благодарни на всички наши клиенти, които се включиха в кампанията и доказаха, че заедно можем да правим добрини. Чрез тази инициатива не само зарадвахме децата с играчки, но и помогнахме на техни връстници в нужда да получат топъл обяд в училище. Много често липсата на средства за осигуряване на ежедневни нужди е сред причините за отпадането им от училище. Надяваме се, че чрез помощта ни ще помогнем на повече деца да продължат образованието си", сподели Кремена Георгиева, мениджър "Корпоративни комуникации и корпоративна социална отговорност" в Kaufland България.
От началото на съвместното партньорството между Kaufland България и БЧК дарените средства по програмата "Топъл обяд" надхвърлят половин милион лева. От близо 15 години клиентите на веригата подкрепят кампанията и чрез дарения в специални кутии, поставени във всички хипермаркети на ритейлъра преди началото на учебната година.
До момента Програмата "Топъл обяд" на БЧК е предоставила безплатна храна на близо 25 500 нуждаещи се деца от цялата страна. През учебната 2024/2025 г., 1 600 нуждаещи се ученици получават безплатен топъл обяд всеки учебен ден през зимните месеци.
![](https://static.webcafe.bg/uploads/images/55/7155/287155/768x.jpg?_=1739456425)